- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kiekvienas turime ir galėtume papasakoti draugiškų, o kartais ir ne tokių malonių istorijų, susijusių su klientų aptarnavimu. Prekybos tinklas „Maxima“ nuo pavasario kas mėnesį išrenka po dešimt darbuotojų, kurie sulaukia išskirtinių įvertinimų iš pirkėjų. Geriausi mėnesio darbuotojai akcentuoja, kad dovanotos šypsenos pirkėjams jiems patiems skaidrina dieną ir suteikia džiaugsmo darbe.
Šypsena paskanina maistą
„Po kiekvieno apsilankymo parduotuvėje mama vis girdavo, kokia gera pardavėja dirba salotų skyriuje: linksma, rūpestinga, kiekvieną kartą palinki geros dienos. Po apsilankymo šioje parduotuvėje mamai ir diena tarsi tapdavo gražesnė, – rašė viena Marijampolės gyventoja apie šio miesto „Maxima XXX“, esančią V.Kudirkos g. 3. – Neiškentusi su sūneliu apsilankiau šioje „Maximoje“. Ir tikrai, sūnui paprašius varškėtukų, pardavėja jį aptarnavo kaip tikrą pirkėją – pašnekindama, su šypsena. Sūnus ir kitą dieną norėjo eiti pas tą tetą pirkti, nes varškėtukai ten skanesni. Daugiau tokių malonių žmonių!“
Šypsenų negailinti pardavėja Aušra Burkšaitienė „Kauno dienai“ teigė neprisimenanti, kuri klientė taip gražiai apie ją parašė, nes sulaukia labai daug teigiamų atsiliepimų. „Esu kalbinusi ir daugybę vaikučių su tėveliais. Jie man labai mieli ir tikrai nusipelno tokios pat pagarbos kaip ir kiti pirkėjai. Esu ne iš vieno pirkėjo girdėjusi, kad pas mane nupirktos salotos, pusgaminiai jiems skanesni, nors ir ne aš juos gaminu, – šypsojosi A.Burkšaitienė. – Sakoma, gaminant maistą su šypsena jis tampa skanesnis. Tikiu, kad tas pats atsitinka ir parduodant jį su šypsena.“
A.Burkšaitienė apdovanota „Topo centro“ kuponu ir už jį ketina įsigyti skalbimo mašiną.
Prizai, kuriais apdovanojami geriausi „Maximos“ darbuotojai, yra jų pačių pasirenkami kaip svajonės, kurias darbdavys išpildo ir taip atsidėkoja už papildomas pastangas, kurios nepaliko pirkėjų abejingų.
Gera nuotaika skaidrina dieną
Veiverių g. 150B esančioje „Maxima XXX“ savitarnos kasų zonoje dirbanti Marytė Kučinskienė sulaukė padėkos iš kaunietės už pagalbą skenuojant prekes.
„Atsistojus prie kasos su pilnu vežimėliu prekių, prie manęs pribėgo pardavėja konsultantė Marytė ir pasiūlė susimokėti savitarnos kasose. Atsakiau, kad man bus nepatogu pačiai skenuoti prekes, nes vežimėlis pilnas prekių, o ji su šypsena tarė: „Panele, aš viską padarysiu už jus.“ Taigi, kol Marytė skenavo mano prekes ir tvarkingai dėjo į maišelius, mes dar spėjome pasišnekėti apie mano mažylio gimtadienio šventę, nes pirkau nemažai dekoracijų. Iš parduotuvės išėjau labai gerai nusiteikusi“, – liko maloniai nustebinta aptarnavimu nuolatinė pirkėja.
Dėl šios padėkos M.Kučinskienė apdovanota kelialapiu į „Eglės“ sanatoriją. „Visada elgiuosi taip, kaip norėčiau, kad elgtųsi su manimi, todėl nė nepamenu, kuriai pirkėjai esu pagelbėjusi, nes visada su malonumu visiems dovanoju gerą nuotaiką. Tai ir man skaidrina dieną, suteikia energijos. Mano sesuo mane vadina šypsenėle, nes nuolat šypsausi tiek darbe, tiek kitur“, – juokėsi M.Kučinskienė.
„Maximos“ klientų aptarnavimo kokybės rodiklis – 91,4 proc. – yra aukštesnis nei sektoriaus vidurkis ir parodo itin aukštą aptarnavimo kokybės lygį.
Geros nuotaikos niekada nestokoja ir kybartietė Aušra Totoraitienė, dirbanti kasininke pardavėja M.Mažvydo g. 6 esančioje „Maxima X“. Jos išpildyta svajonė – grožio procedūros salone. Darbuotoja sakė pažinusi, kuri pirkėja telefonu perdavė padėką. Tai buvo senolė, kuriai A.Totoraitienė dažnai pagelbėja susikrauti prekes. „Man ne tik sukrauna prekes, bet ir jas suranda, padaro daug daugiau, nei turėtų. Ir su kitais žmonėmis labinasi, būna visada paslaugi, padeda“, – tvirtino vienos rankos nevaldanti senjorė.
A.Totoraitienė pasakojo visada noriai pagelbsti visiems pirkėjams. „Jau vienuolika metų dirbu „Maximoje“ ir nuolat sulaukiu padėkų. Esu įsitikinusi, kad dirbant tokį darbą kitokia ir negali būti“, – įsitikinusi ji.
Klientams – ypatingas dėmesys
Naujausias klientų aptarnavimo kokybės gerinimo kompanijos „DIVE Lietuva“ slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad bendras klientų aptarnavimo kokybės kriterijų išpildymas Lietuvos prekybos centrų sektoriuje yra 87,7 proc. O „Maximos“ klientų aptarnavimo kokybės rodiklis – 91,4 proc. – yra aukštesnis nei sektoriaus vidurkis ir parodo itin aukštą aptarnavimo kokybės lygį.
Prekybos tinklo „Maxima“ vadovės Kristinos Meidės teigimu, klientų aptarnavimo kultūra yra viena prioritetinių „Maximos“ sričių, kuriai skiriamas ypatingas dėmesys. Rūpestingas dėmesys klientui neįmanomas, jeigu pats darbuotojas nesijaus vertinamas. „Norėdami motyvuoti talentingus darbuotojus ir kurti jiems galimybes augti, investuojame į motyvacines priemones, skiriame premijas už gerus rezultatus. Šiemet iki 6,3 mln. eurų išplėsta motyvavimo sistema, kuri leidžia darbuotojams papildomai atlyginti už jų įdėtas pastangas, susijusias ir su klientų aptarnavimu. Negalime visko vertinti tik iš tinklo vidaus – be galo naudinga sulaukti ir pačių pirkėjų atsiliepimų, kokios mūsų darbuotojų savybės juos verčia sugrįžti. Tai ne tik motyvuoja darbuotojus stengtis, bet ir suteikia klientams bendrumo jausmą su prekybos tinklu, kuriam iš tiesų rūpi jų nuomonė“, – aiškina K.Meidė.
Kas mėnesį – tūkstantis padėkų
Šiuo metu didelio populiarumo yra sulaukę „Maximos“ geriausių darbuotojų rinkimai. Ši iniciatyva skatina darbuotojus būti pastebėtus klientų ir viršyti jų lūkesčius aptarnavimo srityje, o „Maximos“ klientai kviečiami įvertinti parduotuvių darbuotojų pastangas. Pirkėjai savo atsiliepimus, padėkas ir pastabas gali pateikti prekybos tinklo interneto svetainėje, naudodamiesi mobiliąja programėle ar paskambinę telefonu. Kas mėnesį beveik iš 1 000 sulaukiamų pirkėjų atsiliepimų yra išrenkami geriausiai klientus aptarnaujantys darbuotojai, kurie yra tituluojami „Maximos“ herojais ir apdovanojami specialiais prizais – svajonėmis, kurias nurodo patys darbuotojai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Prie Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų2
Prie nacionalinei plėtros įstaigai „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) priklausančio Žaliųjų finansų instituto įsteigto Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų. ...
-
„Tele2“ interneto apsauga per metus Lietuvoje sustabdė per 390 mln. grėsmių1
Nuo praėjusių metų pirmojo ketvirčio mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ tinkle veikianti interneto apsauga per metus padėjo klientams išvengti daugiau kaip 390 mln. kibernetinių grėsmių. Iš viso nuo šių grėsm...
-
Ministras: „Amber Grid“ priežiūros statant GIPL trūko, dokumentus klastojo „Alvora“1
Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai (VERT) konstatavus, jog dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ netinkamai prižiūrėjo Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) statybas, energetikos ministras Dainius Kreivys atsak...
-
Derybose su „Rheinmetall“ tariamasi dėl gamyklos statybų pradžios rudenį
Vokietijos karinės pramonės milžinės „Rheinmetall“ amunicijos gamyklos Lietuvoje statybas siekiama pradėti jau šių metų rudenį, skelbia derybas su koncernu pradėjusi Ekonomikos ir inovacijų ministerija. ...
-
BGS Ukrainos „SkyUp Airlines“ lėktuvus aptarnaus ir Kauno oro uoste1
Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ antžeminių paslaugų bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) nuo šiol ir Kauno oro uoste teiks paslaugas Ukrainos užsakomųjų skrydžių bendrovei „SkyUp Airli...
-
Gera žinia vietos bendruomenei: „YIT Lietuva“ pradeda ilgai lauktą Kazbėjų tilto remontą1
Į Kultūros paveldą įrašytas Vilniaus pakraštyje esantis Kazbėjų tiltas, kurio rekonstrukcijos ilgai laukė vietos bendruomenė bei sostinės vairuotojai, pagaliau bus sutvarkytas. Jo kapitalinio remonto darbų imasi tvarios miestų ir infra...
-
„Teleloto“ studija virs podiumu
„Ar gali pasiūti „Teleloto“ palaidinę? Kaip išsinuomoti „Teleloto“ suknelę? Įmanoma nusipirkti „Teleloto“ kojines? Tokius ir panašius klausimus jaunoji dizainerė Karina Panina pastaraisiais metais gi...
-
„Fazer“ svarsto apie pokyčius gamyboje: sieks užtikrinti konkurencingumą Baltijos kepyklų rinkoje7
Greitojo vartojimo produktų įmonių grupė „Fazer“ siekia stiprinti savo pozicijas visose rinkose. Kaip vieną iš strateginių veiksmų, svarsto apie galimybę visas Baltijos šalių kepyklas sujungti į vieną gamybos padalinį Ogr...
-
„Panevėžio statybos trestas“ gavo 156 mln. eurų Ignalinos AE užsakymą2
Viena didžiausių šalyje statybos bendrovių „Panevėžio statybos trestas“ (PST) gavo 156 mln. eurų vertės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) užsakymą statyti radioaktyviųjų atliekų atliekyną, antradienį pranešė PST. ...
-
Sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 medžius: teks atlyginti per 11 tūkst. eurų žalą7
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) informuoja, kad sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 saugotinus medžius. ...