„Maximos“ aferos – pirkėjai būkite budrūs. Per išpardavimus kainos neatitinka tikrovės“, – socialiniame tinkle „Facebook“ skelbia Laimos Šč. užrašas. Kainų pokyčius užfiksavusi tautietė pastebėjo, kad ją dominančios suknelės kaina anksčiau siekė 13,99 Eur, o per išpardavimą kaina šoktelėjo iki 18,99 Eur. Tiesa, su nuolaidų kortele viršutiniams drabužiams buvo taikoma 40 proc. nuolaida.
„Prie pradinės kainos – 13,99 Eur – pridėjus 40 proc., suknelės kaina siektų 19,59 Eur. Tad štai kokia išties nuolaida yra taikoma,“ – moteris piktinosi ir atsakingų institucijų darbu. Pirkėjai buvo įdomu, ar išties taip atvirai galima apgaudinėti pirkėjus ir ar už tai prekybos centrai nėra baudžiami. „Jeigu atsakingų institucijų nėra, tada reikėtų jas įsteigti, nes jau atsibodo tokie „cirkai“, – po daugiau nei 2,7 tūkst. pasidalijimų sulaukusia žinute piktinosi moteris.
Mūsų darbuotoja suklydo ir situacijoje minimas prekes – moteriškas sukneles – pažymėjo neteisingomis, kitoms prekėms skirtomis kainų etiketėmis.
Pirmadienio rytą portalui susisiekus su „Maximos“ atstovais, paaiškėjo, kad apie šį atvejį jie jau žino. „Maximoje“ dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų, kurie kasdien aptarnauja daugiau nei pusę milijono pirkėjų. Statistiškai vienoje vidutinio dydžio „Maximoje“ per savaitę pakeičiame bene dviejų tūkstančių prekių kainas. Tad tūkstančiams mūsų darbuotojų kasdien rankomis pakeičiant šimtus kainų etikečių, nors ir labai gaila, retsykiais įsivelia netyčinių, žmogiškųjų klaidų“, – tikino Komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė. Specialistė aiškino, kad šioje situacijoje minima moteriška suknelė nuo pat jos pardavimo pradžios kainavo 18,99 Eur. „Prekės kaina niekada nesikeitė. Mūsų darbuotoja suklydo ir situacijoje minimas prekes – moteriškas sukneles – pažymėjo neteisingomis, kitoms prekėms skirtomis kainų etiketėmis. Vėliau, darbuotojai prekės kainą patikrinus dar kartą, moteriškos suknelės buvo sužymėtos teisingomis kainų etiketėmis. Deja, bet prieš tai nenulipinus neteisingų kainų etikečių“, – dėl susiklosčiusios situacijos apgailestavo atstovė.
Prekybos tinklo atstovė patarė susidūrus su nesklandumais ar kilus klausimams, pirkėjams visuomet kreiptis į darbuotojus, skambinti nemokama informacine linija 8 800 20050 (8-22 val.) ar rašyti el. paštu [email protected].
Tiesa, toks pasiaiškinimas pirkėjų neįtikina. „Jokia čia žmogiška klaida. Beveik kasdien einu į „Maximą“ ir jau seniai pastebėjau, kad prieš darant akcijas pasikeičia prekės kaina ir akcijos metu dar permokame, o ne sutaupome“, – savo pastebėjimus virtualioje erdvėje aprašė kita moteris. Internautai pastebėjo, kad tokie kainų šuoliai būdingi ne tik šiame tinkle, tad norinčius nepermokėti ragina nuolat sekti prekių kainas.
Naujausi komentarai