„Atsižvelgdami į strategines įmonės kryptis ir įmonės siekį vystyti darnią organizaciją, prioritetinėmis mokymų sritimis laikome teikiamų paslaugų kokybę ir klientų aptarnavimą, vidurinės grandies vadovų ir projektų valdymo kompetencijų stiprinimą. Nuolatinis darbuotojų ugdymas yra būtinas siekiant gerinti bendrą įmonės veiklą ir skatinti vidinį supratimą, kad įmonės teikiamos paslaugos reikalingos kiekvienam Lietuvos gyventojui“, – pranešime sako Registrų centro Organizacijos vystymo departamento vadovė Jurgita Lukošienė.
Anot jos, Registrų centre darbuotojų ugdymui taikomos įvairios priemonės: išorės ekspertų pranešimai, internetiniai seminarai, privalomieji vidiniai mokymai ir kitos.
„Rinkdamiesi temas ugdymui, nuosekliai didelį dėmesį skiriame kiekvieno darbuotojo galimybėms augti, organizuojame įvairių žymių žmonių patirčių dalinimąsi su įmonės darbuotojais, stiprinamame emocinio atsparumo kompetencijas, organizuojame mokymus darbo komandose, taip pat nuotoliniu būdu temomis“, – sako J. Lukošienė.
Šiuo metu Registrų centre dirba apie 1,5 tūkst. darbuotojų, iš kurių apie 600 dirba objektų ir sandorių registravimo srityje, beveik 400 klientų aptarnavimo srityje, daugiau kaip 200 darbuotojų – informacinių technologijų ir paslaugų vystymo srityje.
Naujausi komentarai