- Eleonora Budzinauskienė, ELTA
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Registrų centras stiprina klientų konsultavimo pajėgumus – iki šių metų pabaigos Utenoje bus suburta nauja konsultantų komanda, kuri papildys šiuo metu Tauragėje dirbantį įmonės Konsultacijų centrą.
„Reaguodami į klientų poreikį, kuris pastebimai išaugo šių metų pavasarį įvedus karantiną, nusprendėme investuoti į papildomus konsultantų pajėgumus. Registrų centro teikiamų paslaugų spektras yra labai platus ir kompleksiškas, tad nuolatinis klientų konsultavimas yra integrali įmonės veiklos dalis. Vertiname regionus ir jų specifiką, o investuoti į Utenos regioną nusprendėme atsižvelgę į palankias galimybes čia pritraukti reikalingas kompetencijas“, – sako Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.
Jau šią savaitę numatoma paskelbti konsultantų atrankas. Nauja komanda po mokymų įsikurs naujai įrengtose patalpose, kurios bus pritaikytos konsultacijų centro darbuotojų patogiam darbui. Pirmuoju etapu planuojama suburti maždaug 10 specialistų komandą, vėliau konsultantų skaičių Utenoje ketinama išplėsti iki 30-ies.
Šiuo metu Registrų centro Konsultacijų centro komandą sudaro daugiau kaip 20 specialistų, konsultuojančių klientus telefonu ir internetu, dauguma jų dirba Tauragėje.
D. Karaliūnienės teigimu, išplėsta konsultantų komanda leis greičiau ir sklandžiau patenkinti klientų poreikius. Šiuo metu Registrų centro Konsultacijų centro specialistai kiekvieną dieną atsako į maždaug 1,5 tūkst. skambučių. Per karantiną (kovo-birželio) mėnesiais skambinančiųjų srautas atskiromis dienomis buvo išaugęs net iki 5 tūkst. skambučių per dieną.
Netrukus Registrų centre bus pradėti diegti nauji ir pažangūs klientų aptarnavimo sprendimai, leisiantys efektyviai valdyti klientų srautus ir operatyviai suteikti jiems reikalingas paslaugas bei konsultacijas. Nauja programinė įranga sujungs visus užklausų valdymo kanalus, efektyviai paskirstys konsultantų resursus pagal jų apkrovimą ir kompetencijas. Visa tai leis operatyviau atsakyti į klientų skambučius ir užklausas, pagal pasirinktą temą nukreipti klientus į profesionalius konsultantus.
Pernai Registrų centre pradėtas taikyti Klientų aptarnavimo standartas, kuris padeda užtikrinti vieningus klientų aptarnavimo principus visuose klientų aptarnavimo padaliniuose. Didelis dėmesys skiriamas klientų patogumui - daugiausiai klientų sulaukiančių padalinių Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje darbo laikas prailgintas iki 18 val., klientams suteikta galimybė naudotis nemokamu Wi-Fi, paslaugų užsakymas perkeltas į elektroninę erdvę. Dėl šių pokyčių vidutinis klientų laukimo laikas sutrumpėjo du kartus.
Registrų centras prižiūri 11 valstybinės reikšmės registrų ir daugiau kaip 20 informacinių sistemų. Vienas pagrindinių artimiausių uždavinių – rezervinio E. sveikatos sistemos duomenų centro įsteigimas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Teismas iš naujo spręs, kurios šalies teisme turi būti nagrinėjama „BaltCap“ byla5
Vilniaus apygardos teismas turės iš naujo nagrinėti, ar investicijų bendrovės „BaltCap“ infrastruktūros fondo įmonių ieškinys dėl Šarūno Stepukonio praloštų dešimčių milijonų eurų grąžinimo turi b...
-
J. Petrauskienę antrai kadencijai siūloma skirti Valstybės duomenų agentūros vadove
Valstybės duomenų agentūros vadove antrai kadencijai siūloma skirti dabartinę įstaigos direktorę Jūratę Petrauskienę. ...
-
IAE valdyboje liko tie patys nepriklausomi nariai bei valstybės tarnautoja
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) valdyboje liko tie patys trys nepriklausomi nariai ir valstybės tarnautoja. ...
-
Teismas panaikino 4,8 mln. eurų „Alvoros“ turto areštą
Vilniaus apygardos teismas panaikino strateginio Lietuvos ir Lenkijos dujotiekio (GIPL) statybos pagrindinės rangovės „Alvorai“ 4,8 mln. eurų vertės turto areštą, trečiadienį pranešė „Alvora“. ...
-
„Vičiūnų“ gamyklą Kaliningrade įsigijusi įmonė D. Matijošaičiui klausimų nesukėlė60
Viešojoje erdvėje kilus diskusijai dėl „Vičiūnų“ gamyklą Kaliningrade įsigijusios įmonės, „Vičiūnai Group“ valdybos narys Dainius Matijošaitis teigia, kad jam pačiam informacija apie „Gruppa Okean“ ...
-
Birželį prasidės Jonavos aplinkkelio I etapo statybos darbai
„Via Lietuva“ praneša Birželį pradėsianti Jonavos aplinkkelio statybų I etapo ir kelio Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstravimo rangos darbus. ...
-
Aplinkos ministerija po gaisro automobilių laužyne: nėra siūlymų reguliuoti pavojingų veiklų vietas1
Po automobilių laužyne Vilniuje kilusio gaisro, kurio žala gamtai siekia beveik 6 mln. eurų ir kurio pasekmes dėl itin toksiškų dūmų juto gyventojai, suskubta pranešti, kad automobilių ardymas bei metalo laužo tvarkymas neturi vykti mie...
-
Vilniaus oro uoste uždaromas automobilių sustojimo kelias prie išvykimo terminalo
Nuo pirmadienio uždaromas Vilniaus oro uoste esantis automobilių užvažiavimo prie išvykimo terminalo kelias, transporto priemonės bus nukreipiamos į kitas trumpalaikiam sustojimui ar parkavimui skirtas vietas. ...
-
„Amber Grid“ atsakomybę dėl GIPL verčia „Alvorai“, planuoja kreiptis į teismą1
Dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ atsakomybę dėl Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL) sumontuotų rusiškų detalių verčia pagrindinei jo rangovei „Alvorai“ bei planuoja skųsti praėjusią sa...
-
Nuo ko pradėti norint pastoviai gauti dividendus?1
Vis daugiau žmonių susidomi investavimo į akcijas galimybe. Tai ganėtinai rizikingas, tačiau nemažą grąžą generuoti galintis sprendimas. Visgi prieš pradedant investuoti svarbu plėsti savo žinias ir pasidomėti visomis su įmonių akcijomis ...