Susidūrė pirmą kartą
„Pirmadienį pirkau šviežių morkų sultis iš prekybos tinklo „Rimi“. Šiandien ryte jas pradariau. Ir nors parašyta, kad po buteliuko atidarymo jas reikia suvartoti per 24 val., jaučiu, kad niekaip neįstengsiu“, – vaizdo įrašu ir nuotraukomis dalijasi panevėžietė Inga Leliukienė.
Jauna moteris portalui pasakojo, kad šias estų gamintojo „Kadarbiku“ sultis perka ne pirmą kartą, visgi su tokia apetito nekeliančia sulčių konsistencija ji susidūrė pirmą kartą. „Sulčių galiojimo laikas baigėsi antradienį, tačiau bent dieną po produkto galiojimo termino pabaigos jį dar galima vartoti. Sultis namuose laikiau šaltai, o nuo parduotuvės iki namų yra vos 10 minučių kelio. Per tiek laiko jos sugesti tikrai negalėjo. Jeigu sultys ir būtų sugedę, tai jos būtų surūgę, o dabar konsistencija tapo gelio pavidalo“, – pasakoja I. Leliukienė. Pažvelgusi į ant buteliuko nurodytą gėrimo sudėtį moteris jokių įtartinų priedų nepastebėjo. Anot gamintojo, šios iš šviežių morkų spaustos sultys pagardintos tik druska.
I. Leliukienė prisipažino, kad į parduotuvę su priekaištais nesikreipė, nes neišsaugojo pirkimą įrodančio kvito. Vaizdo įrašu socialiniame tinkle moteris pasidalijo norėdama įspėti kitus vartotojus.
Žada grąžinti pinigus
Nuotraukoms išplitus socialiniame tinkle „Facebook“ paaiškėjo, kad panašių nusiskundimų dėl šių sulčių konsistencijos per pastarąją savaitę turėjo ne vienas tautietis. „Rimi Lietuva“ atstovė viešiesiems ryšiams Giedrė Buivydienė portalui sakė, kad pirmas skundas buvo gautas praėjusią savaitę. „Tuomet buvo priimtas sprendimas tuojau pat iš prekybos išimti įtarimą dėl kokybės sukėlusių šių sulčių partiją. Pradėjome aiškintis susiklosčiusią situaciją – vidinio patikrinimo metu paaiškėjo, kad temperatūros nukrypimų nebuvo, sultys buvo laikomos tinkamose sąlygose. Kadangi nekilo įtarimų (nebuvo ir nei vieno skundo) dėl kitų šio gamintojo sulčių partijų kokybės, tad jos liko parduotuvių lentynose“, – aiškino prekybos tinklo atstovė. Ji patikino, kad su šiais sulčių gamintojais iš Estijos „Rimi“ bendradarbiauja ne pirmus metus, jie turi visus reikiamus leidimus. Su tiekėjais prekybos tinklas susisiekė, tačiau atsakymo, kodėl sultys pakeitė savo konsistenciją, vis dar nesulaukė.
Pastebėjęs, kad atsirado ir daugiau nusiskundimų, prekybos centras, anot pašnekovės, trečiadienį nusprendė iš parduotuvių lentynų išimti ir visą morkų sulčių likutį.
Dėl šios nemalonios situacijos apgailestaujanti G. Buivydienė pirkėjams, įsigijusiems šias sultis, turi ir gerų žinių. „Visus pirkėjus raginu kreiptis į parduotuves arba paskambinti klientų aptarnavimo linija ir už sultis bus grąžinti pinigai. Jeigu žmonės neišsaugojo pirkimo kvito, jie taip pat gali paskambinti telefono numeriu 8 800 29 000, ir sprendimas bus rastas – bus grąžinti pinigai.“
Naujausi komentarai