Vidutiniškai tam, kad klientas galėtų atvykti į banko poskyrį, jis išleidžia apie 3–5 eurus – tiek kainuoja kelionė ir automobilio parkavimas. Internetinė bankininkystė, mobiliosios programėlės, pokalbių svetainės ir socialiniai tinklai yra tik skaitmeninės bankininkystės pradžia. Auganti skaitmeninių technologijų sėkmė kelia ir naujų iššūkių. Nors klientai intensyviai naudojasi skaitmeniniais bankininkystės kanalais, jie vis tiek pageidauja tokio pat dėmesio, aptarnavimo ir konsultacijų, kokias pasiūlyti gali turbūt tik tradiciniai banko skyriai.
Poskyrių dar reikės, kol nebus atrastas pasitikėjimas
„Bankai ir kitos organizacijos turės prisitaikyti prie vykstančių pokyčių, o nuotolinis aptarnavimas bus viena iš tų sričių, kurios reikės naujajai kartai. Manau, kad didžiausias iššūkis, su kuriuo susidurs nuotolinių paslaugų teikėjai, – pasitikėjimas. Jeigu pasitikėjimo nereikia, tuomet galime kalbėti apie nuotolines „Online“ paslaugas. Naujajai kartai, kaip ir senajai, pasitikėjimo reikės, tačiau jis bus visai kitoks. Naująjį pasitikėjimą mums visiems dar reikės atrasti ir sukurti, ir jei tai pavyks padaryti, galėsime teigti, kad nuotolinės paslaugos gali visiškai pakeisti fizinį bendravimą. Vis dėlto kol kas vieniems technologijos kelia siaubą, kiti jomis naudojasi atlikdami kasdienes paslaugas, tačiau rimtiems ir ilgalaikiams sprendimams renkasi bendravimą su banko konsultantu, dar kiti yra ką tik gimę, tačiau jau nebepaleidžia planšetinių kompiuterių iš rankų nei valgydami, nei atsipalaiduodami. Būtent su šia naująja karta mes ir turėsime išmokti dirbti ir gyventi“, – sako Jaunius Marinskas, „Nordea“ mažmeninės bankininkystės vadovas Lietuvoje.
„Nordea“ atliktas tyrimas rodo, kad 98 proc. respondentų teigė, kad internetiniai susitikimai būtų tinkama susitikimų banke alternatyva, net 92 proc. respondentų teigė, kad yra patenkinti internetiniais susitikimais. Nuo kovo mėnesio, kai internetiniai susitikimai virto realybe, vos 9 banko darbuotojai iki rugsėjo pabaigos dalyvavo 2 769 susitikimuose. Statistiniai duomenys rodo, kad mūsų klientai teikia pirmenybę internetiniams susitikimams, o ne apsilankymams banko skyriuose, ir yra jais labai patenkinti.
Banko skyriai – tarsi popierinis laikraštis
Kokybiškas internetinis susitikimas su realiu asmeniu yra naujas būdas šiam iššūkiui įveikti – taip išlaikoma visa nuotolinės bankininkystės teikiama nauda ir užtikrinamas gyvenimiškas bendravimas tarp klientų ir banko patarėjų realiuoju laiku stipriems ir kokybiškiems santykiams išlaikyti.
„Tikime, kad to pasiekti galima, jei galvosime apie žmogų, kurį vadiname klientu. Turime juos išklausyti ir suprasti – ir visuomet privalome įvertinti, kaip mūsų veikla ir sprendimai paveiks klientų asmeninę situaciją“, – teigia Anna Fišere-Kaļķe, „Nordea“ internetinės bankininkystės vadovė Baltijos šalims.
„Pardavimas 2016 m. išaugo 33 proc., palyginti su 2015 m. sausio–rugsėjo mėnesio rezultatais, o verslo klientams parduotų tikslinių produktų apimtis rugsėjį, palyginti su sausio mėnesio rezultatais, išaugo trylika kartų. Manome, kad pokalbių internetu įtraukimas į klientams teikiamų paslaugų paketą yra logiškas pasirinkimas. Be to, tai ir puikus socialinės žiniasklaidos kanalų, kurie šiais laikais sulaukia daug dėmesio, papildymas. Galų gale efektyvus internetinis pokalbis nusipelno rimto dėmesio, jei norime pagerinti ir diferencijuoti finansinį klientų aptarnavimą ateityje. Nūdienos banko skyriai yra tarsi spausdintinė žiniasklaida – jie išliks, tačiau įgis naujas formas: nuo pavyzdinių informavimo, konsultavimo ir įtraukimo centrų, kurie šviečia ir konsultuoja klientus ar teikia visas ar bendruomenei skirtas paslaugas, iki sumaniųjų kioskų (aptarnaujančių klientus, vykdančių pardavimą, grynųjų operacijas ar siūlančių vaizdo susitikimus su įvairiausiais specialistais)“, – teigia J.Marinskas.
Būsto paskolos sutartis ant jūsų sofos
Daugelis mūsų esame labai užsiėmę. Kai kurie iš mūsų keliasi vos prašvitus, ruošiasi patys, kad paskui galėtų padėti savo šeimos nariams pasirengti laukiančiai dienai. Skubame į darbą, vežame vaikus į mokyklą, o vakare skubame į namus, kad pasirengtume kitai dienai. Po intensyvios dienos tikrai mažiausiai norisi leisti laiką eilėje banko skyriuje. Nenuostabu, kad, metams bėgant, klientų pakantumas eilėms dramatiškai sumažėjo. Klientai dabar mano, kad turėtų gauti tai, ko nori, tą akimirką, kai to paprašo.
Internetinis susitikimas yra nemokama ir saugi paslauga, leidžianti registruotiems internetinės bankininkystės vartotojams gauti aukštos kokybės konsultacines paslaugas neišeinant iš namų. Paslauga teikiama dienos metu ir vakarais.
„Savo klientams siūlome galimybę net ir sudėtingiausias bankines operacijas atlikti internetu. Internetinio susitikimo su banko patarėju metu klientai galės tartis dėl paskolų sąlygų, draudimo polisų, taupymo ir investavimo sėdėdami fotelyje ar bet kurioje kitoje pageidaujamoje vietoje. Svarbiausia yra tai, kad, nepriklausomai nuo kliento pasirinkto bendravimo su banku būdo, mes garantuojame savo klientų asmens duomenų ir finansinės informacijos konfidencialumą ir apsaugą“, – teigia J.Marinskas.
Pranašumai
1. Internetinė bankininkystė leidžia išvengti eilių banko skyriuose.
2. Nesilankydamas banko skyriuje klientas sutaupo mažiausiai 45 min.
3. Nereikia sukti galvos, kur pastatyti automobilį.
4. Galima susitarti dėl susitikimo vakare.
5. Klientas gali peržiūrėti susijusią medžiagą ir skaičiavimus savo kompiuterio ekrane ir tuo pat metu aptarti finansinius klausimus telefonu.
Patogu: „Savo klientams siūlome galimybę net ir sudėtingiausias bankines operacijas atlikti internetu“, – sako J.Marinskas, „Nordea“ Mažmeninės bankininkystės vadovas Lietuvoje.
Naujausi komentarai