Aštuntus metus gyvuojantis „La Familia“ serialas šį Kalėdų sezoną kviečia visus kalbėtis apie laimę. „La Familia“ personažai Tonis, Merė Džein, Frau Gerda, Benas ir Glenas bei kiti šeimos nariai sutinka Kalėdas. Po egle – daugybė dovanų, tačiau visų akis labiausiai patraukia magiškas stiklinis rutulys, pildantis kiekvieno norus. Šeima bando atsakyti į klausimą – kas yra tikroji laimė?
„Laimę kiekvienam simbolizuoja labai skirtingi dalykai, su kuo ir susiduria reklamos personažai. Dėl šios priežasties mes ir skatiname atrasti tai, kas kiekvieną individualų žmogų daro laimingu ir ta laime mėgautis. Tikime, kad laimė – užkrečiamas dalykas. Laimingas žmogus visus kitus aplink save taip pat paverčia laimingais“, – sakė Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Anot jos, tokia kalėdinės kampanijos idėjinė kryptis pasirinkta neatsitiktinai. Lietuva šiemet pirmą kartą pateko tarp 20 laimingiausių pasaulio šalių, į gimtąją šalį sugrįžta daugiau žmonių, nei iš jos išvyksta, didėja žmonių prioritetas emocinei gerovei – tai tik kelios priežastys, kurios didina bendrą geros savijautos augimą.
Mes ir skatiname atrasti tai, kas kiekvieną individualų žmogų daro laimingu ir ta laime mėgautis. Tikime, kad laimė – užkrečiamas dalykas.
„Savo kampanijose „Tele2“ visuomet išlaiko pozityvų toną, todėl šiemet norime paskatinti žmones naujų metų tikslus sieti su laime. Ir visai nesvarbu, kas ją atneš – tai gali būti ir apčiuopiami dalykai, ir tiesiog kokybiškas laikas su artimaisiais. Tikime, kad reklaminio klipo pabaiga visus nustebins ir sušildys širdis“, – sakė V. Skujienė.
Filmavimo aikštelėje – dalmatinai iš visos Lietuvos
Reklaminio klipo kūrybinė komanda atskleidžia, kad filmavimo užkulisiuose netrūko smagių detalių. Klipe žiūrovai gali išvysti dešimtis dėmėtųjų dalmatinų veislės šunų – į filmavimą buvo pakviesti kone visi šios veislės šuneliai, buvę Lietuvoje.
Be to, sukurtas ir specialus mechanizmas iš dangaus krentančių dovanų scenai – net 700 dovanų dėžučių keliavo besidriekiančiais konvejeriais į ventiliatorių turbinas, kurios išmesdavo dėžutes į orą po visą restorano erdvę.
Reklamos centre atsidūręs norus pildantis stiklo rutulys – vienetinis. Jį kūrybinė grupė kūrė savomis rankomis.
Tarptautinę filmavimo komandą sudarė profesionalai iš 5 Europos valstybių. Kalėdinės reklamos idėjos autoriai – kūrybinė agentūra „Ogilvy Vilnius“, gamybą atliko produkcijos namai „Idée Fixe“, režisavo – Kęstutis Gudavičius. Naujausią reklamą galite išvysti čia.
Naujausi komentarai