„Tele2“ kreipėsi į klientus: pranešė svarbią informaciją Pereiti į pagrindinį turinį

„Tele2“ kreipėsi į klientus: pranešė svarbią informaciją

2025-08-11 11:55 klaipeda.diena.lt inf.

Pirmadienio rytą sutriko telekomunikacijų operatorės „Tele2“ ryšys visoje Lietuvoje. Apie tai savo feisbuko paskyroje paskelbė ir pati operatorė.

„Tele2“ kreipėsi į klientus: pranešė svarbią informaciją
„Tele2“ kreipėsi į klientus: pranešė svarbią informaciją / Ž. Gedvilos / BNS nuotr.

„Atsiprašome klientų dėl laikinų sutrikimų. Priežastis kol kas aiškinamės. Rekomenduojame perkrauti įrenginius“, – rašoma „Tele2“ feisbuko paskyroje išplatintoje žinutėje.  

Į redakciją skambinę šios operatorės klientai pastebėjo, kad pastaruoju metu dažnėja ryšio sutrikimai. Į „Kauno dienos“ redakciją  kreipėsi nemažai skaitytojų ir liepos 10 dieną, ketvirtadienį, kai sutriko „Tele2“ ryšys ne tik visoje Lietuvoje, bet ir Latvijoje. 

„Tele2“ klientė Rasa prisiminė, kad neseniai irigi buvo sutrikęs ryšys, ji negalėjo pasinaudoti nei mobiliąja programėle telefone, neveikė internetas. 

„Kadangi dirbu iš namų, nuotoliniu būdu, patyriau nuostolių, nes dėl interneto trikdžių teko atidėti vaizdo skambutį su verslo partneriu“, – teigė verslininkė Rasa. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Nukentėjusysis

Dar Tele2 parduoda ir namų internetą 5G, kuris veikia su dažnais pertrūkiais!!! Neturi tinkamo signalo padengimo. Visiškai nesiskaito su klientais! Jokių būdu nepirkite šios interneto paslaugos, kad netektų nusivilti!!!
4
0
O

Jezus marija. Juk specialiai viskas vyxta.
3
0
Ramus

neturiu nuostoliu. Tele 2 man giliai dzin, as ne viarslininkas...
3
0
Visi komentarai (4)

Daugiau naujienų