Pereiti į pagrindinį turinį

Vokietijos „Allianz“ žengia pirmuosius žingsnius Lietuvoje

2017-05-08 09:52

Vokietijos finansų paslaugų grupės „Allianz“ valdoma gyvybės draudimo bendrovė „Darta Saving Life Assurance“ siekia sukurti draudimo agentų tinklą Lietuvoje, o ateityje jis galėtų tapti įmonės padaliniu.

Reuters nuotr.

Lietuvoje praėjusią savaitę viešėjęs „Darta Saving Life Assurance“ valdybos narys ir kitos „Allianz“ grupės draudimo įmonės „Allianz Global Life“ generalinis direktorius Giampaolo Viseri BNS teigė, kad iš pradžių siekiama susipažinti su Lietuvos draudimo rinkos specifika. Anot jo, ši rinka yra auganti, tačiau turi pranašumų prieš kitas rinkas, nes gali greitai reaguoti į naujoves.

Airijoje registruota „Darta Saving Life Assurance“ gyvybės draudimo produktus dabar siūlo per partnerius - vienas pagrindinių yra draudimo brokerių įmonių rinkos lyderė „Aon Baltic“.

„Mes esame sena kompanija, turinti tvirtas šaknis, tačiau kartu investuojame į naujausias technologijas ir sprendimus. Tai yra dalis mūsų ilgos kelionės ir Lietuvos rinkoje, kur mes norime plėstis pamažu ir augti kartu su rinka“, - interviu BNS G.Viseri

Anot jo, įmonė Lietuvoje sieks įsitvirtinti kaip patikima bendrovė, o rinkos reguliuotojo atvirumas naujovėms leis jai pasiūlyti novatoriškus sprendimus.

- Šiuo metu Lietuvoje veikiate per partnerius. Ar ateityje ketinate steigti atskirą padalinį?

- Šiuo metu mūsų modelis yra paremtas paslaugų teikimo laisvės principu, nes žengiant į naują rinką tai yra geriausias būdas tai padaryti. Matome, kad Lietuvoje galėtume sukurti draudimo brokerių tinklą, kurį vėliau galbūt galėtume transformuoti ir į padalinį. Vis dėlto šiandien rinkoje žengiame dar tik pirmąjį žingsnį. Dėl to buvome susitikę su Lietuvos banko atstovais. „Allianz“ grupė visuomet nori turėti gerus ir tvirtus santykius su vietos reguliuotoju, kad kartu galėtume geriau suvokti rinkos dinamiką.

Norime išlikti nuoseklūs, nenorime daryti kažko, kas keltų problemų vietos reguliuotojui. Norime būti inovatyvūs ir orientuotis į klientą.

- Kaip apibūdintumėte susitikimą su Lietuvos banko atstovais?

- Tai buvo labai draugiškas susitikimas, Lietuvos bankas rodė susidomėjimą susipažinti su mūsų produktu. Lietuvos reguliuotojas yra labai atvirų pažiūrų, jie džiaugiasi matydami naują bendrovę rinkoje, net jei jie mūsų nekontroliuoja. Pažadėjome vieni kitiems, kad susitiksime antrą kartą ir pateiksime daugiau informacijos apie mūsų produktą.

- Lietuva yra maža rinka. Ar matote ją kaip trampliną į visą regioną?

- Žingsnis po žingsnio mes norime čia sukurti solidžią sėkmės istoriją ir tuomet galėtume praplėsti veiklos geografiją.

- Kokia yra jūsų tikslinė auditorija?

- Galima sakyti, kad mūsų tikslas yra labiau pasiturintys asmenys, galintys investuoti. Kita didelė dalis mūsų klientų yra įmonių darbuotojai, kurie nori investuoti dalį atlyginimo.

- Kol kas jūsų produktas Lietuvoje nėra labai žinomas. Ar ketinate skirti daugiau dėmesio rinkodarai ir reklamai?

- Mes tai darome pamažu. Atėję į naują rinką iš pradžių pasirenkame teisinius konsultantus, tuomet sukuriame produktų plėtros tinklą ir ieškome klientų. Šiame procese taip pat pasitelkiame viešųjų ryšių kompaniją, kuri padeda mums išversti tekstus ir parengti lankstinukus.

„Allianz“ prekės ženklas yra mūsų pranašumas. Reklama yra svarbu, tačiau tai nėra pagrindinis sprendimas, nes pagrindinis veiksnys yra rinka.

- Kaip apibūdintumėt Lietuvos gyvybės draudimo rinkos brandą?

- Rinka yra auganti ir turi tam tikrų pranašumų jaunesnio amžiaus gyventojams, nes ji greitai reaguoja į pokyčius. Iš pradžių turėjome tam tikrų sunkumų pristatydami savo produktus, tačiau esame įsitikinę, kad ateityje nesunkiai sugebėsime paaiškinti savo veiklos pobūdį.

- Ačiū už pokalbį.

**************

„Darta Saving Life Assurance“ valdomas turtas 2016 metų birželio pabaigoje sudarė 12,47 mlrd. eurų, metus pasirašytų draudimo įmokų suma siekė 1,3 mlrd. eurų, o grynasis pelnas - 19,8 mln. eurų. Lietuvos rinkoje paslaugas ji pradėjo siūlyti 2015 metais.

Lietuvoje  veikia 5 gyvybės draudimo įmonės („Aviva Lietuva“, „PZU Lietuva gyvybės draudimas“, „Bonum Publicum“, „SEB gyvybės draudimas“ ir „Ergo Life Insurance“), jos pernai uždirbo 19,76 mln. eurų grynojo pelno. Jų valdomas turtas pernai, palyginti su 2015 metais, padidėjo 12,2 proc. iki 856,74 mln. eurų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų