Automobilių pardavėjai į lyderius neišsiveržė Pereiti į pagrindinį turinį

Automobilių pardavėjai į lyderius neišsiveržė

2007-03-06 09:00

Automobilių pardavėjai į lyderius neišsiveržė

Į daugiausiai pinigų reklamai išleidžiančių bendrovių dešimtuką automobilių pardavėjai nepateko.

Juos aplenkė kosmetikos, gėrimų prekybos, telekomunikacijų paslaugas teikiančios bendrovės.

Pirmauja kosmetika

Pernai šalyje didžiausi reklamos užsakovai buvo „Procter&Gamble“, „Omnitel“, „Tele 2“, „Reckitt-Benckiser“, „Švyturys-Utenos alus“, „Berlin-Chemie“, „Bitė“ „Danone group“, „Coca-Cola“, „Palink“.

Reklamos rinka žiniasklaidos priemonėse išaugo beveik penktadaliu - 18,3 proc.

Įskaičiuojant žiniasklaidos kanalų apimties ir kitas nuolaidas iš viso praėjusiais metais Lietuvoje reklamai skirta daugiau nei 430 mln. litų.

Jau septintus metus augimą skatina didėjantis vartojimas, reklamos kanalų skaičius, konkurencija vidaus rinkoje ir šalies ekonomikos plėtra.

Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ duomenimis, 2006-aisiais didžiausią dalį rinkos pajamų sudarė reklama televizijoje bei laikraščiuose - atitinkamai 43,5 proc. ir 27,9 proc. Praėjusiais metais, palyginti su 2005-aisiais metais, reklamai televizijoje skirtos lėšos išaugo 20,6 proc., laikraščiuose - 13,2 proc., žurnaluose - 20,5 proc., radijuje - 9,8 proc.

Per šį laikotarpį vienam gyventojui tenkantis reklamos žiniasklaidoje pinigų kiekis išaugo nuo 106 iki 127 Lt.

Automobilių pardavėjai aktyvėja

Lietuvos autoverslininkų asociacijos generalinis direktorius Lukas Vosylius nemano, kad automobilių pardavėjai mažai reklamuojasi ar nėra pajėgūs to daryti.

Anot jo, automobilių reklamos daugiausiai būna specializuotuose leidiniuose. Tokios reklamos rečiau pasitaiko moteriškuose žurnaluose, kur vyrauja kosmetikos ir aksesuarų prekės. Nors pastaruoju metu vyrauja tendencija, kad nevengiama automobilių reklamuoti ir tokiuose leidiniuose.

„Šampūnas yra skirtas visiems, o automobilis taikomas konkrečiam klientui. Klientai su naujovėmis susipažįsta ne iš reklamų, o lankydamiesi automobilių pardavėjų salonuose ar parodose“, - teigė L.Vosylius.

Bandoma žmogų privilioti ne per reklamą su nuotrauka ar tekstu, bet skatinant apsilankyti pardavimo salone.

„Lietuvoje naujų automobilių nėra tiek daug parduodama, palyginti su kitomis šalimis. Ir rinka nėra tokia aktyvi. Todėl ir reklama nėra orientuota į kiekvieną Lietuvos gyventoją“, - pastebi L.Vosylius.

Jis pastebėjęs, kad automobilių pardavėjai reklamai skiria vis daugiau biudžeto. Tai lemia ir sparčiai didėjantis automobilių pardavimas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų