Vis daugiau vairuotojų, norėdami išvengti nemalonių žiemiškų orų padarinių – apledijusių transporto priemonės langų, šalto salono ir variklio, ryžtasi į automobilius įmontuoti šildytuvus.
Bendrovės "Autokurtas", prekiaujančios ir montuojančios automobilinius "Websato" šildytuvus, komercijos direktorius Vytautas Garbenis teigė, kad tai ypač aktualu Lietuvos vairuotojams, nes čia daugiau nei 30 proc. dienų per metus oro temperatūra yra žemesnė nei 5 laipsniai šilumos.
Šalia variklio įmontuojamų autonominių šildytuvų privalumas yra toks, kad automobilis įšyla dar prieš vairuotojui į jį įsėdant.
"Jei žmogus planuoja kur nors vykti, iš anksto gali pasirinkti šildytuvo paleidimo laiką. Tereikia laikmatį nustatyti maždaug 15–20 min. prieš išvykimą. Tuomet, sėdant prie vairo, ledas nuo stiklų jau būna nutirpęs, salonas įšilęs, o variklis pašildytas ir parengtas važiuoti", – komentavo specialistas.
Šildytuvai veikia degindami automobilio kurą ir šildydami aušinimo skystį – tai visiškai nepavojinga ir nekenksminga: nekenkiama nei varikliui, nei aplinkai. Be to, kai bandoma užvesti šaltą variklį, jis susidėvi greičiau, taip pat greičiau išsikrauna ir akumuliatorius. Svarbu ir tai, kad iš anksto šiuo prietaisu pašildžius variklį bus sunaudojama ir gerokai mažiau kuro.
Turint tokį šildytuvą galima automobilyje net miegoti – neįjungus variklio, norimos temperatūros šiluma automobilyje palaikoma tiek laiko, kiek pageidaujama, – šildyti galima ir visą parą. Tai ypač populiaru tarptautinio transporto sunkvežimiuose, nes jų vairuotojai dažniausiai nakvoja kabinose šiltą oro temperatūrą palaikydami tik šildytuvu.
"Websato" šildytuvai taip pat gali būti naudojami autobusuose, mikroautobusuose, jachtose, laivuose.
Naujausi komentarai