Testuojant autonomiškus automobilius BMW bus atsakinga už judėjimo kontrolę, bendrą automobilio saugumo įvertinimą ir užtikrinimą. Tuo metu automobiliuose naudojama „Intel GO“ platforma apima tiek kompiuterinę automobilio sistemą, tiek debesų kompiuterijos sprendimus, įskaitant dirbtinį intelektą ir mašininį mokymąsi, reikalingus autonomiškam automobilių judėjimui įgalinti. Automobiliuose naudojama „Intel GO“ sistema į visumą sujungia skirtingus jutiklius, modeliuoja aplinką ir judėjimo trajektorijas, priima sprendimus ir įgyvendina tam tikrą važiavimo scenarijų.
„Mobileye“ bandomuosius automobilius yra aprūpinusi savo sukurta „EyeQ5“ kompiuterinės regos sistema, kuri apdoroja iš 360 laipsnių kampu veikiančių kamerų ir kitų jutiklių gautus duomenis. „EyeQ5“ kartu su „Intel“ procesoriumi sudaro pagrindinį autonomiško valdymo sistemos bloką, integruojamą į kiekvieną automobilį.
BMW ketina toliau glaudžiai dirbti kartu su „Mobileye“ tobulinant automobilio aplinkos modeliavimą ir apdorojant iš skirtingų automobilio jutiklių gaunamus duomenis. Bendrovės taip pat ketina kartu kurti važiavimo taisykles, kuriomis turėtų vadovautis automobilį sudėtingose situacijose valdantis dirbtinis intelektas.
Po penkerių metų išleidęs pirmą „BMW iNEXT“ automobilį, ateityje koncernas BMW ketina pristatyti ir kitų savo modelių bei prekės ženklų modelius, kurie sugebės visiškai valdyti save.
Ateities interjero vizija „BMW i Inside Future“
Plėtodama autonomiško važiavimo viziją, Las Vegaso parodos lankytojams BMW suteikė galimybę pažvelgti į novatorišką automobilio interjero koncepciją ir jo valdymo galimybes.
Parodoje galima apžiūrėti „BWM i Inside Future“ automobilio maketą, perteikiantį futuristinę autonomiškų automobilių interjero koncepciją. Šio automobilio interjeras primena kambarį su atskiromis funkcinėmis zonomis ir minimalistinio dizaino akcentais. Visos automobilio valdymo ir informacinės technologijos yra antrame plane, akcentuojamas patogus keliavimas ir sudaroma galimybė užsiimti pamėgta veikla, pavyzdžiui, skaityti knygą ar žiūrėti televizijos laidą.
Dar viena šiame futuristiniame automobilyje panaudota inovacija – informacinis ekranas „BMW HoloActive Touch“. Ši BMW sukurta inovacija į vieną sprendimą sujungia „BMW Head-Up Display“ projektoriaus, valdymo gestais ir lietimais technologijas bei siūlo naujos kartos naudotojo sąsają. Didelio formato informacinis ekranas yra projektuojamas priešais centrinę konsolę, jo valdymo funkcijos atliekamos pirštų ir rankų judesiais tiesiog ore, be tiesioginio kontakto su kokiu nors paviršiumi. O prisilietimo pojūtį pirštų galiukuose pasirinkus kokią nors funkciją lemia specialus ultragarso generatorius.
Didesniam keleivių patogumui BMW taip pat sukūrė asmeninę garso užuolaidą „BMW Sound Curtain“. Į galvos atlošus integruota užuolaida kiekvienam keleiviui leidžia klausytis muzikos ar kitos informacijos netrukdant kitiems ekipažo nariams.
Tuo metu galinės sėdinių eilės keleiviai gali naudotis plataus formato nusileidžiančiu ekranu, kuriame gali žiūrėti filmus, televizijos programas ar atvaizduoti turinį iš savo išmaniųjų įrenginių, prijungtų prie automobilio informacinės sistemos.
Informacinis ekranas namams „BMW Connected Window“
Praėjusiais metais pristačiusi veidrodį, kuriame gali būti atvaizduota įvairi informacija apie automobilio būklę, šįmet BMW pristato namams skirtą informacinį ekraną „BMW Connected Window“. Langas yra susiejamas su automobilio informacine sistema ir asmeniniais išmaniaisiais prietaisais, todėl jame pateikiama apibendrinta dienotvarkė, kasdieniam maršrutui suplanuoti reikalinga informacija ir kitas turinys. Šis informacinis ekranas, kaip ir kai kuriuose BMW modeliuose esančios sistemos, valdomas gestais.
Naujausi komentarai