- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nutįsusioje automobilių eilėje parą ar dvi laukę vairuotojai tikėjosi greičiau užregistruoti savo transporto priemones, praneša LNK.
Vieni sakė to padaryti negalintys, nes registracija galima tik po mėnesio. O kiti teigė pardavimo deklaruoti negalintys išvis, nes lūžta sistema.
Štai, Vytauto automobilio registracija užtruko ilgiau nei savaitę. „Kaip aiškina, kad sistema yra padaryta perpardavėjams, dabar registruodamas įsitikinau, kad ši sistema padaryta paprastiems žmonėms. Gerai, aš dar truputį suprantu, kaip elgtis su kompiuteriu, o ką daryti tokiam, kuris išvis nesupranta? Dabar žmogui yra tragedija“, – piktinosi vairuotojas Vytautas.
Nuo gegužės registruojant automobilį reikalaujama turėti savininko deklaravimo kodą, kuris išduodamas kaskart keičiant automobilio savininką. Tokia sistema sukurta siekiant pažaboti šešėlį automobilių rinkoje. Iki šiol sistema sulaukė tokio pasipiktinimo tarp vairuotojų, kad netgi buvo parengta peticija ją atšaukti.
Tačiau šešėliui mažinti parengta sistema, regis, paveikė ne tik naudotų automobilių pardavėjus ir pirkėjus. Tris kartus kritusi apyvarta – tokius skaičius konstatuoja naujų automobilių salonų vadovas. Jis sakė ne pardavimais besidžiaugiantis, o sulaukiantis vis daugiau pasipiktinusių klientų skambučių. Esą kada galės sėsti prie nuosavo automobilio vairo, jiems pasakyti negali.
„Praeitą savaitę mums pavyko registruoti ir atiduoti tiktai apie penkiolika automobilių. Tai yra, mes išrašėme tris kartus mažiau sąskaitų faktūrų. Bankai už automobilius nemoka, todėl, kad automobiliai neregistruoti jų vardu arba naujas savininkas, kuris yra įsigijęs, taip pat su mumis iki galo neatsiskaito, nes automobilis yra neregistruojamas“, – LNK žurnalistams kalbėjo „Toyotos“ pardavimo vadovas Gediminas Jekenta.
Vis dėlto, ar automobilis yra naudotas, ar naujas, įstatymas galioja visiems. Automobilių salono vadovą piktina tai, kad įstatymas baudžia tuos, kurie visada tvarkingai moka mokesčius, ir apkrauna juos papildoma biurokratija.
Su didžiuliais nesklandumais susiduria ne tik automobilių, bet ir motociklų pardavėjai. Tik pastariesiems daugiausia problemų kyla dėl deklaravimo, nors „Regitros“ klausta kelis kartus, bet atsakymų taip ir nesulaukta.
Pasakyti klientui, perkančiam motociklą už 20 tūkstančių, kad gal tik už mėnesio ar dviejų jis bus užregistruotas, mes taip negalime, to neturi būti.
„Suprantu, kai yra vežamos dėvėtos transporto priemonės, bet kai yra naujos ir klientai tikisi iš mūsų aukščiausio lygio aptarnavimo, o mes stringame dėl registracijos. Ir šis strigimas yra ne dienos ar dviejų, o dviejų trijų savaičių, tai nesuprantama tiesiog“, – atviravo „KTM Motoshop“ parduotuvės vadovas Mindaugas Šimėnas.
Pavykus transporto priemonę deklaruoti ir gauti specialų kodą, pardavėjai sako, kad kyla dar vienas sunkumas – užregistruoti transporto priemonę. O artimiausią mėnesį to padaryti dėl didelių eilių „Regitroje“ neįmanoma.
„Pasakyti klientui, perkančiam motociklą už 20 tūkstančių, kad gal tik už mėnesio ar dviejų jis bus užregistruotas, mes taip negalime, to neturi būti“, – apmaudo neslėpė M. Šimėnas.
Tuo metu „Regitra“ aiškina, kad naujai automobilio deklaravimo sistemai jie nebuvo pasirengę. Todėl manoma, kad visus nesklandumus pavyks išspręsti per porą mėnesių. „Turėjome laiko tiek, kiek turėjome. Mes žinojome pagal projekto laiką, kiek galime padaryti. Sakėme, kad nebus padaryta tas, anas ir trečias, kadangi tiesiog tam nėra laiko. Sakė ne, reikia startuoti, nes tai yra labai svarbu. Startavome, bet kadangi žinome – du milijonai automobilių registre ir tai – poveikis dideliam kiekiui žmonių, tai mes įvertinome riziką, kad bus spaudimas“, – kalbėjo „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas.
Pasak „Regitros“, planuojama, kad verslo įmonėms, prekiaujančioms automobiliais, bus atvertas atskiras padalinys, o tai turėtų paspartinti procesą.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Teismas iš naujo spręs, kurios šalies teisme turi būti nagrinėjama „BaltCap“ byla4
Vilniaus apygardos teismas turės iš naujo nagrinėti, ar investicijų bendrovės „BaltCap“ infrastruktūros fondo įmonių ieškinys dėl Šarūno Stepukonio praloštų dešimčių milijonų eurų grąžinimo turi b...
-
J. Petrauskienę antrai kadencijai siūloma skirti Valstybės duomenų agentūros vadove
Valstybės duomenų agentūros vadove antrai kadencijai siūloma skirti dabartinę įstaigos direktorę Jūratę Petrauskienę. ...
-
IAE valdyboje liko tie patys nepriklausomi nariai bei valstybės tarnautoja
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) valdyboje liko tie patys trys nepriklausomi nariai ir valstybės tarnautoja. ...
-
Teismas panaikino 4,8 mln. eurų „Alvoros“ turto areštą
Vilniaus apygardos teismas panaikino strateginio Lietuvos ir Lenkijos dujotiekio (GIPL) statybos pagrindinės rangovės „Alvorai“ 4,8 mln. eurų vertės turto areštą, trečiadienį pranešė „Alvora“. ...
-
„Vičiūnų“ gamyklą Kaliningrade įsigijusi įmonė D. Matijošaičiui klausimų nesukėlė60
Viešojoje erdvėje kilus diskusijai dėl „Vičiūnų“ gamyklą Kaliningrade įsigijusios įmonės, „Vičiūnai Group“ valdybos narys Dainius Matijošaitis teigia, kad jam pačiam informacija apie „Gruppa Okean“ ...
-
Birželį prasidės Jonavos aplinkkelio I etapo statybos darbai
„Via Lietuva“ praneša Birželį pradėsianti Jonavos aplinkkelio statybų I etapo ir kelio Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstravimo rangos darbus. ...
-
Aplinkos ministerija po gaisro automobilių laužyne: nėra siūlymų reguliuoti pavojingų veiklų vietas1
Po automobilių laužyne Vilniuje kilusio gaisro, kurio žala gamtai siekia beveik 6 mln. eurų ir kurio pasekmes dėl itin toksiškų dūmų juto gyventojai, suskubta pranešti, kad automobilių ardymas bei metalo laužo tvarkymas neturi vykti mie...
-
Vilniaus oro uoste uždaromas automobilių sustojimo kelias prie išvykimo terminalo
Nuo pirmadienio uždaromas Vilniaus oro uoste esantis automobilių užvažiavimo prie išvykimo terminalo kelias, transporto priemonės bus nukreipiamos į kitas trumpalaikiam sustojimui ar parkavimui skirtas vietas. ...
-
„Amber Grid“ atsakomybę dėl GIPL verčia „Alvorai“, planuoja kreiptis į teismą1
Dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ atsakomybę dėl Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL) sumontuotų rusiškų detalių verčia pagrindinei jo rangovei „Alvorai“ bei planuoja skųsti praėjusią sa...
-
Nuo ko pradėti norint pastoviai gauti dividendus?1
Vis daugiau žmonių susidomi investavimo į akcijas galimybe. Tai ganėtinai rizikingas, tačiau nemažą grąžą generuoti galintis sprendimas. Visgi prieš pradedant investuoti svarbu plėsti savo žinias ir pasidomėti visomis su įmonių akcijomis ...