Pereiti į pagrindinį turinį

Naujasis "Scenic": „Renault“ iš naujo nustato supratimą apie vienatūrius

2016-03-01 16:59
DMN inf.

1996 m. „Renault“, pristačiusi pirmosios kartos „Scénic“, atrado kompaktinių vienatūrių segmentą. Šiandien, praėjus 20 metų, „Renault“ iš pagrindų atnaujino šio segmento koncepciją.

Naujasis SCENIC yra modernus, savitas vienatūris, kuris klientus vilios ne tik suteikiamu vairavimo malonumu, bet ir važiavimo komfortu, kuriuo kelionės metu galės mėgautis visa šeima.

Naujojo „Renault SCENIC“ dizainas ir įvaizdis dėl precedento neturinčių kėbulo proporcijų atitrūksta nuo tradicinių vienatūrio bruožų. Atitikmenų segmente neturi nei sprendimas panaudoti 20 colių ratlankius, nei akį traukianti dviejų spalvų nudažymo schema.

Ištikimas savo kilmei, naujasis SCENIC tenkina visus šeimos poreikius. Jo universalumą, nulėmusį ankstesnių kartų modelių sėkmę, į naują lygmenį kilsteli vienu paspaudimu sulankstomos galinės sėdynės, kasdienes keliones padarančios dar lengvesnes.

Be didelės kitų pagalbinių vairavimo sistemų pasiūlos, naujasis SCENIC yra vienintelis kompaktinis vienatūris, standartinėje įrangoje turintis AEBS („Active Emergency Braking System“ – aktyvią avarinio stabdymo sistemą) ir pėsčiųjų aptikimo įrangą.

Naujajame SCENIC yra įranga, paprastai siejama su aukštesnio segmento automobiliais. Tai –MULTI-SENSE technologija, R-LINK 2 su 8,7 colio ekranu ir akių lygyje projektuojamu spalvotu ekranu. Ketvirtosios kartos modelis taip pat bus siūlomas su elektrifikuota dyzeline „Hybrid Assist“ pavaros sistema.

Naujasis „Grand SCENIC“ bus pristatytas prasidedant vasarai, o abu naujieji automobiliai Europos rinkoje pasirodys dar prieš baigiantis šiems metams.

Naujasis „Renault MEGANE“ universalas ir sportiška universalo versija „MEGANE GT“ (pasauliniai debiutai)

Ženevos automobilių parodoje „Renault“ pristato naująjį „MEGANE“ universalą ir sportišką naujos modifikacijos versiją „MEGANE GT“, kurie pasirodys praėjus vos dviem mėnesiams po hečbeko versijų GT ir „GT Line“ pristatymo.

Dinamiškas, elegantiškas naujasis universalas „MEGANE“ funkcionalų saloną derina su plačiomis bagažinės planavimo galimybėmis ir segmente didžiausiu krovinių skyriaus ilgiu. Naujasis „MEGANE GT“ universalas pasižymi didele bagažinės talpa, visų vairuojamųjų ratų 4CONTROL technologija ir „Renault Sport“ būdingu stiliumi.

Šios dvi MEGANE versijos prekybos vietose pasirodys rugsėjį.

Renault ZOE Swiss Edition

Pirmaujantis Europos automobilių gamintojas „Renault“ su malonumu pristato „ZOE Swiss Edition“, aukštos klasės, ribotos serijos ZOE versiją, kuri išsiskiria specialia kėbulo spalva, aukštos klasės salono apdaila ir „Bose®“ garso aparatūra. Ši versija Europoje vėliau bus parduodama įvairiais, skirtingais pavadinimais.

„Renault“ naujovės

2015–2016 metais pristačiusi 10 naujų automobilių, Ženevos automobilių parodoje „Renault“ demonstruoja Europos rinkoje naujausią modelių gamą ir šešias svarbiausias naujienas, kurios buvo panaudotos naujausiuose modeliuose: (4CONTROL ir MULTI-SENSE technologija, „Hybrid Assist“, moduliniai salonai, naujojo SCENIC vairavimo pagalbinės technologijos, R-LINK 2 ir R240 variklis).

Naujasis SCENIC parodo visiškai naują požiūrį į vienatūrius, o pagrindinis jo įkvėpimo šaltinis yra 2011 metų Ženevos automobilių parodoje pristatytas koncepcinis automobilis „R-Space“. Svarbiausios jo naujienos yra visiškai naujos proporcijos, kruopštumu spinduliuojanti kokybė ir skrupulingas dėmesys detalėms automobilio išorėje ir viduje.

Išskirtinėmis proporcijomis naujojo SCENIC dizainas žymi esmines permainas. Visos jo versijos bus siūlomos su standartinėje įrangoje esančiais dideliais 20 colių ratais. Jo dailiai subalansuotos linijos, žemesnė stogo linija, ilgesnė ratų bazė ir trumpesnė galinė iškyša automobilį padaro itin patraukliu akiai. Plastiškos formos siluetas, plati „pečių“ linija, kuri kyla, artėdama prie galinės dalies, suteikia naują – dinamiškumo – pojūtį. Dėl platesnio priekinio ir galinio tarpuvėžio visi ratai idealiai įsikomponuoja keturiuose automobilio kampuose, sukurdami tvirtos stovėsenos įspūdį.

Naujasis SCENIC Lyginant su „Scénic 3“

Aukštis  1 653 mm + 13 mm

Prošvaisa 170 mm + 40 mm

Ilgis 4 406 mm + 40 mm

Plotis 1 865 mm +20 mm

Ratų bazė 2 734 mm + 32 mm

Priekinis tarpuvėžis 1 594 mm + 49 mm

Galinis tarpuvėžis 1 583 mm + 36 mm

Galinė iškyša 741 mm – 16 mm

Kaip ir kalbant apie „R-Space“ koncepciją, platus priekinis naujojo SCENIC langas ir trumpas kapotas paryškina vienatūrio silueto eleganciją. Kaip ir naujajame „Espace“, „Scénic“ pirmą kartą panaudotas trijų dalių priekinis stiklas užtikrina panoraminę apžvalgą su pagerintu šoniniu matomumu.

Naujojo SCENIC priekinei daliai išraiškingumą suteikia išskirtiniai priekiniai žibintai. Pagal versiją C formos žibintai gali suteikti LED PURE VISION technologijos privalumus, o galiniuose žibintuose panaudota „Edge Light“ technologija suteikia įspūdingą 3D efektą.

Be analogų: 20 colių ratlankiai – visoms versijoms

Turbūt įspūdingiausia naujojo SCENIC dizaino naujiena yra visai versijų gamai siūlomi 20 colių standartiniai ratai. Šie ratai su 195 mm pločio padangomis yra tiek technologinė, tiek stilistinė naujovė.

Padangos profilio aukščiui siekiant 107 mm, arba esant tokiam pat kaip ir 17 colių „Scénic 3“ ratuose, naujojo SCENIC padangos užtikrina geriausių segmento atstovų siūloma važiavimo komfortą.

Šis drąsus dizaino sprendimas nuo pat projekto kūrimo pradžios buvo kryptį nurodantis principas. Dideli ratai pastebimai prisideda prie subalansuotų automobilio proporcijų ir gali būti priderinami prie individualių poreikių, pasinaudojant plačiu ratlankių ir prie jų pridedamų dekoracijų asortimentu. Ratlankiai ir jų dekoravimo priedai buvo sukurti siekiant sumažinti svorį ir pagerinti automobilio aerodinamines savybes, kartu sumažinant degalų sąnaudas.

Unikalus, specialiai sukurtų, degalų sąnaudas mažinančių padangų dydis (195/55 R20) leido užtikrinti mažiausią klasėje pasipriešinimą riedėjimui.

Naujojo SCENIC aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas siekia 0,775. Palyginti su „Scénic 3“ (0,840), yra iškovotas 0,065 reikšmę siekiantis aerodinaminio pasipriešinimo koeficiento sumažinimas.

Statusą pabrėžiantis salonas ir dvi salono konfigūracijos

Pagrindinis naujojo SCENIC salono bruožas yra prietaisų skydelio linijų tęstinumas durų skyduose ir panaudotų medžiagų harmonija (malonios liesti medžiagos, chromo apdaila), padidinanti salono erdvės įspūdį. Prietaisų skydelis yra neperkrautas ir labiau orientuotas į vairuotoją nei „Scénic 3“. Uždengtas lenktu snapeliu, prietaisų skydelis įkomponuotas tiesiai priešais vairuotoją ir siūlo pasinaudoti „Renault“ spalvota, akių lygyje projektuojama vaizdo informacija. Papildomai siūlomas didelis panoraminis stoglangis yra be skersinių sutvirtinimų, todėl į saloną patenka dar daugiau šviesos.

Tarp priekinių sėdynių esanti stumdoma centrinė konsolė leidžia vairuotojui pagal poreikius sutvarkyti salono išdėstymą:

• Pastūmus į priekinę padėtį, centrinė konsolė atsiranda po vertikaliu ekranu, su juo sudarydama vientisą struktūrą ir vairuotojui sukurdama lengvojo automobilio salono įspūdį, kartu neatsisakant vienatūriams būdingos aukštos sėdėjimo padėties.

• Konsolę nustūmus į galinę padėtį, naujasis SCENIC ne tik vairuotojui, bet ir keleiviams suteikia patogų salono išdėstymo planą.

Segmente – unikali, dviejų spalvų dažymo schema

Naujasis SCENIC siūlo dviejų spalvų kėbulo dažymo schemą, kuri yra išskirtinė kompaktinių vienatūrių segmente. Ši dinamiškas proporcijas pabrėžianti, elegantiška spalvų schema automobiliui suteikia išskirtinę, modernią išvaizdą. Dviejų spalvų dažymas siūlomas pasirinkus antrąjį ir aukštesnius įrangos lygius, o aukščiausio lygio versijose yra kaip standartinės įrangos dalis (priklauso nuo rinkos).

Galima rinktis iš dviejų stogo spalvų, kurios gali būti derinamos su pasirinktomis kėbulo spalvomis:

• „Étoilé Black“ (juodas) stogas su šiomis kėbulo spalvomis: „Miel Yellow“ (geltona), „Glacier White“ (balta), „Pearlescent White“ (perlo spalva), „Platine Grey“ (pilka), „Cassiopée Grey“ (pilka), „Dune Beige“ (rusva), „Céleste Blue“ (žydra), „Cosmos Blue“ (mėlyna) ir „Carmine Red (raudona).

• „Cassiopée Grey“ (pilkas) stogas derinamas su „Étoilé Black“ (juodos spalvos) versijomis.

Stogo spalvą atitinka šoninių veidrodėlių korpusai ir priekiniai statramsčiai.

Naujasis SCENIC: ištikimas savo dvasiai, kurią atskleidė „R-Space“ koncepcija

2011 metų kovo 1 dieną, Ženevos automobilių parodoje, „Renault“ pristatė „R-Space“ koncepcinį automobilį. Šis modernus markės garsiosios „Voiture à Vivre“ (automobiliai gyvenimui) filosofijos įsikūnijimas buvo jausmingas vienatūris, neatsiejamai suderinęs elementus, kurie iki tol buvo laikomi nesuderinamais: sportiškumą ir orientaciją į šeimos poreikius, funkcionalumą – su jausmingu dizainu.

Atspindint besivystančios visuomenės natūrą, „R-Space“ tikslas buvo parodyti modernios šeimos dinamiškumą, kartu išsaugant sportiškumą ir patrauklumą, tvirtumą ir komfortabilumą, pažangumą ir dėmesį aplinkai. Kaip galima matyti iš nuožulnaus priekinio stiklo, serijinio modelio silueto, panoraminio stoglangio ir didelių 20 colių diametro ratų, „R-Space“ nuo pat pradžių turėjo didelę įtaką naujojo SCENIC dizaino kūrėjų komandai.

Kelionėse išsaugodami svarbiausias komforto sąlygas, per pastaruosius 20 metų „Scénic“ keliaujančioms šeimoms buvo tarsi dalelė namų, esant toli nuo namų.

Naujojo SCENIC salonas – erdvus, komfortabilus, suteikiantis galimybę naudotis išmania moduline struktūra:

• Priekinių sėdynių struktūra atkartoja naujajame „Espace“ panaudotų sėdynių struktūrą (įskaitant ir dvigubo tankio užpildančias putas). Aukštesniojo lygio versijų sėdynėse įrengtos masažo ir šildymo sistemos, taip pat aštuoniomis kryptimis elektra reguliuojamos sėdynės. Geriausiai įrengtos versijos siūlo ir elektra valdomą juosmens atramos reguliavimą.

• Tam tikruose įrangos lygiuose, paspaudus R-LINK 2 ekraną arba bagažinėje esantį mygtuką, įjungiama sulankstomų galinių sėdynių funkcija. Sulanksčius galines sėdynes, suformuojamas didelis krovinių skyrius lygiomis grindimis.

• Kaip ir „Scénic 3“, priekinės keleivio sėdynės atlošas gali būti nulenktas į priekį, suformuojant nedidelį staliuką.

•  Visose versijose 60/40 santykiu padalintos antrosios eilės sėdynės gali būti stumdomos pirmyn ir atgal, nepriklausomai viena nuo kitos.

• Išskirtinė „Scénic“ ypatybė – slankiojanti centrinė konsolė – atlieka vis daugiau funkcijų, naudingų tiek ant priekinių, tiek ant galinių sėdynių sėdintiems žmonėms. Jos dėtuvių talpa dabar padidėjo iki 13 litrų. Priekinėje konsolės dalyje yra apšviesta, stumdomuoju dangteliu apsaugota dėtuvė. Po integruotu ranktūriu yra vairuotojui ir priekiniam keleiviui skirti įkrovimo ir prisijungimo lizdai. Gale sėdintys keleiviai gali naudotis dviem USB lizdais, garso sistemos lizdais, 12 voltų lizdu ir specialiai jiems skirtomis dėtuvėmis.

Geriausia klasėje bagažinės ir dėtuvių talpa bei išmanioji įranga

Naujojo SCENIC bagažinės talpa siekia 496 kub. dm (pagal VDA metodiką, arba 572 litrus). Palyginti su „Scénic 3“, ji padidėjo 26 kub. dm pagal VDA. Šis parametras naujojo SCENIC bagažinei kompaktinių vienatūrių segmente leidžia patekti tarp trijų didžiausių bagažinių.

Vertinant 63 litrus siekiančią papildomų dėtuvių talpą, naujasis SCENIC yra kompaktinių vienatūrių klasės lyderis:

• Dar viena iš naujojo „Espace“ perimta savybė, pavadinta „Easy Life“ stalčiumi, yra 11,5 litro talpos dėtuvė prieš priekinį keleivį. Tai yra 3 litrais daugiau nei įprastoje dėtuvėje. Apšviesta ir šaldoma, ji atidaroma elektroniniu jutikliu, o automobiliui sustojus, užsidaro automatiškai.

• Be šio stalčiaus ir centrinės konsolės, naujasis SCENIC turi daug kitų išradingai sukurtų dėtuvių, kurių bendra talpa siekia 38,5 litro. Tai pasiekta išsaugojus keturias po grindimis esančias dėtuves, kurias vertina šeimos.

Galinėje SCENIC salono dalyje esantys „Easy Life“ atlenkiami staliukai – idealus dalykas į ilgesnę kelionę išsiruošusioms šeimoms. Juos atlenkus randama nedidelė dėtuvė, kurioje galima laikyti mobilųjį telefoną, žaidimų įrenginį arba, pavyzdžiui, pieštukus. Taip pat galima pritvirtinti skirtingų dydžių planšetinius kompiuterius. Centrinės konsolės galinėje dalyje esantys du USB lizdai leidžia elektroniniais prietaisais naudotis be jokių laiko ribojimų.

Įspūdingą, visai šeimai skirtos įrangos sąrašą tęsia naujojo SCENIC salone įrengtos, gale sėdintiems keleiviams skirtos užsklandos nuo saulės. Pagal versiją jos siūlomos tiek kaip standartinė, tiek kaip papildoma įranga.

Naujasis SCENIC yra vienintelis kompaktinis vienatūris, standartinėje įrangoje siūlantis AEBS (aktyvi avarinio stabdymo sistema) kartu su pėsčiųjų aptikimo funkcija. Ši pagalbinė vairavimo sistema inicijuoja aktyvų avarinį stabdymą, automobilio judėjimo trajektorijoje pastebėjus pėsčiąjį. Ši funkcija veikia automobilio greičiui esant nuo 7 iki 60 km/h. AEBS ir pėsčiųjų aptikimo sistema atlieka šiuos veiksmus:

• Analizuoja automobilio aplinką, pastebėdama tiek stovinčius, tiek judančius pėsčiuosius ir nustatydama jų judėjimo kryptį;

• Vaizdo ir garso signalu perspėja vairuotoją apie atsiradusią susidūrimo su pėsčiuoju riziką;

• Automatiškai įjungia stabdžius ir visiškai sustabdo automobilį, jeigu nustatomas neišvengiamas susidūrimas su pėsčiuoju arba vairuotojui perduoti signalai nesulaukia jokios reakcijos.

Sistema naudojasi duomenimis, kuriuos teikia du skirtingų technologijų įrenginiai: priekinė kamera ir radaras. Abu jie sumontuoti po priekiniu stiklu, priešais vidinį galinio vaizdo veidrodėlį.

Kartu su AEBS ir pėsčiųjų aptikimo sistema naujasis SCENIC siūlo dvi „Renault“ automobiliuose pirmą kartą panaudotas naujoves:

• Aktyvią eismo juostų palaikymo sistemą (LKA): ši įranga veikia važiuojant 70–160 km/h greičiu ir perima vairo kontrolę tuomet, kai automobilis nekontroliuojamai išvažiuoja iš eismo juostos.

• Perspėjimo apie nuovargį sistemą

Naujojo SCENIC įrangoje yra visos svarbiausios rinkoje esančios pagalbinės vairavimo sistemos, kurias galima rasti naujajame „Espace“, „Talisman“ ir naujajame MEGANE. Šios pažangios pagalbinės vairavimo sistemos („Advanced Driver Assistance Systems“ – ADAS) gali būti valdomos pasinaudojant R-LINK 2 sistemos ekranu. Suteikiama galimybė pasinaudoti šiomis funkcijomis:

• Užtikrinti: prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC, veikia važiuojant nuo 50 iki 160 km/h greičiu) ir aktyvi avarinio stabdymo sistema (AEBS). Naujajame SCENIC AEBS taip pat veikia važiuojant nedideliu greičiu – nuo 7 iki 160 km/h.

• Perspėti: perspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos (LDW), kalbant apie SCENIC, vietoj garsinio signalo priverčia vibruoti vairą; saugaus atstumo palaikymo perspėjimas (SDW); kelio ženklų atpažinimo sistema su greičio viršijimo prevencijos įranga (TSR su OSP); aklosios zonos stebėjimo sistema (BSW).

• Pagelbėti: galinio vaizdo kamera; automatiškai perjungiamos tolimosios šviesos (AHL); priekiniai, galiniai ir šoniniai statymo jutikliai; „Easy Park Assist“ (automatinė statymo sistema).

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų