Pereiti į pagrindinį turinį

Nauji "Lexus" standartai

2008-10-08 09:00
Nauji "Lexus" standartai
Nauji "Lexus" standartai / Aliaus Koroliovo nuotr.

Oficialusis "Lexus" atstovas Lietuvoje, bendrovė "Autotoja", Kaune atidarė pirmą griežtus reikalavimus atitinkantį automobilių pardavimo ir serviso kompleksą "Lexus Kaunas". Modernaus centro bendras plotas siekia 1700 kv. m. Jo statyba ir įranga atsiėjo apie 9 mln. litų.

Pasak "Autotojos" ryšių su klientais ir personalo direktorės Redos Aleksandravičienės, naujasis centras buvo statomas pagal griežtus "Lexus" standarto reikalavimus, kaip jų laikomasi, kontroliavo distributorius "Toyota Baltic As" ir "Lexus Europe" padaliniai. Tai pirmas Lietuvoje ir trečias Baltijos šalyse "Lexus" automobilių serviso ir salono kompleksas, atitinkantis visus reikalavimus.

"Vasarį Vilniuje atidarytas "Lexus" centras taip pat įrengtas pagal naujuosius reikalavimus, tačiau kolegos sostinėje neturi atskiro serviso, naudojasi ta pačia, kaip ir "Toyota", baze, – užsiminė R.Aleksandravičienė.
Pašnekovės teigimu, iki 2009-ųjų pagal tokią pačią schemą savo "ambasadas" rekonstruoti privalės "Lexus" atstovai visoje Europoje, jei tik norės išsaugoti oficialių atstovų statusą.

Komentuodama, kodėl "Lexus" kelia tokias griežtas sąlygas (standarte nurodoma, kokias apdailos medžiagas privalu naudoti įrengiant salonus), R.Aleksandravičienė tikino, kad visi sprendimai buvo ilgai brandinami ir jau patikrinti praktiškai.
Kai 1983-iaisiais Eiji Toyoda, "Toyotos" valdybos pirmininkas, užsimojo sukurti geriausią pasaulyje automobilį, bendrovės inžinieriai labai daug svarstė, tyrinėjo, ką žmonės vertina rinkdamiesi prabangią aukštos kokybės mašiną.

"Toyotos" vyriausioji projektuotojų komanda metus gyveno Kalifornijoje kaip turtingi žmonės, kad suprastų milijonierių poreikius ir požiūrį į automobilius.
Po penkerių metų – 1988-aisiais – bendromis 60 dizainerių, 1400 inžinierių ir 2300 technikų jėgomis buvo sukurtas pirmasis "Lexus" automobilis. Prekiauti pradėta 1989-aisiais, o jau po dvejų metų "Lexus" pirmasis pagal "JD Power and Associates" vartotojų apklausas laimėjo "trigubą" karūną – buvo pripažintas geriausiu pagal tris kategorijas: didžiausio pasitenkinimo automobiliu, kokybės ir pasitenkinimo prekės ženklu.

"Bendrovės strategai laikėsi nuostatos, kad pagaminti aukštos kokybės automobilį – tik dalis uždavinio. Ne mažiau svarbu paruošti išskirtinę aptarnavimo sistemą automobilio eksploatavimo laikotarpiui. Todėl ne tik automobiliai, bet ir "Lexus" salonai buvo tobulinami atliekant nuolatines klientų apklausas. Išsiaiškinus jų poreikius buvo atkakliai siekiama, kad "Lexus" atstovybėje klientas jaustųsi taip pat patogiai ir jaukiai, kaip jaučiasi namie. Per daugelį metų buvo nustatyti vienodi reikalavimai "Lexus" salonų dizainui, vidaus tvarkai, patalpų planavimui: atskiras kambarys deryboms, atskiras – atiduoti automobilį, klientų poilsio ir net darbo vieta.

Viskas kruopščiai apgalvota: pradedant visur žydinčiomis kalijomis, vienkartiniais kilpiniais rankšluosčiais ir baigiant prabangiu, daug rūšių siūlančiu kavos aparatu.
Viskas padaryta, kad klientas jaustųsi ypatingai", – pasakojo R.Aleksandravičienė.
"Autotojos" ryšių su klientais ir personalo direktorė pabrėžė, kad Lietuvoje apklausiant "Lexus" klientus ir apibendrinant jų pastabas taip pat buvo padarytos panašios išvados, o tai, kad centras padalytas į atskiras zonas, įvertinta itin palankiai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų