"Škoda" gamintojų siūlomą automobilių gamą papildęs naujasis "Yeti" modelis potencialius pirkėjus vilioja ne vien Sniego žmogaus vardu, bet ir važiavimo savybėmis.
Solidus, bet žaismingas
Pirmieji "Yeti" automobiliai "Škoda" atstovų Lietuvoje salonuose pasirodė spalio pabaigoje. Kaip tik tada prasidėjo oficiali prekyba šiuo kompaktiniu visureigiu. Netrukus automobilis buvo pristatytas ir žiniasklaidos atstovams.
Taip sutapo, kad visureigis į žurnalistų rankas pakliuvo Lietuvoje iškritus pirmajam sniegui. Nepaisant to, važiuodamas automobiliu puikiai jauteisi manevruodamas tiek mieste, tiek išriedėjęs į užmiesčio kelią.
"Škoda" atstovai juokauja, kad automobilis subalansuotas vyrams, bet puikiai tinka ir moterims. Jame įrengta gausybė daiktadėžių pravers tiek vieniems, tiek kitiems, o ypač pasitarnaus ilgesnėse kelionėse.
"Yeti" debiutavo šių metų Ženevos automobilių parodoje. Šis modelis – čekų automobilių gamintojo atsakas į spartų SUV (angl. Sport Utility Vehicle) tipo automobilių populiarėjimą. Naujasis "Škoda" gaminys sujungia puikias valdymo charakteristikas, erdvų saloną ir išskirtinį universalumą. Jo išorės dizainas solidus, bet kartu žaismingas ir stilingas.
"Yeti" pavadinimą, koncepciją ir savybes inspiravo legendinis Sniego žmogus, daugelyje pasaulio kalbų taip pat vadinamas tiesiog Yeti. Gamintojai tvirtina, kad šis automobilis yra toks pat stiprus, nebijantis jokių iššūkių ir pritaikytas važiuoti sunkiomis sąlygomis – kalnuotomis vietovėmis, esant sniego, purvo dangai ir panašiai.
Naujojo modelio reklamos kampanijoje plačiai naudojamas su jo "krikštatėviu" susijęs elementas – Sniego žmogaus pėda. "Škoda" rinkodaros specialistai tikisi, kad ilgainiui naujasis visureigis ir šis jo simbolis taps neatsiejami.
Plati variklių gama
Dar iki savo debiuto rinkoje naujasis "Yeti" puikiai pasirodė ir "EuroNCAP" saugumo testuose. "EuroNCAP" ataskaitoje pabrėžiama, kad "Škoda" suteikia vienodą apsaugos lygį bet kokio amžiaus keleiviams, sėdintiems įvairiose automobilio vietose. Tai leidžia teigti, kad "Yeti" yra vienas saugiausių automobilių rinkoje.
Į naująjį "Yeti" gali būti įmontuotos net devynios saugos oro pagalvės, tarp jų – ir vairuotojo kelių apsaugos pagalvė. Sunkiausiame priekinio susidūrimo teste visureigis gavo aukščiausią įvertinimą – 5 žvaigždutes. "Yeti" puikiai atlaikė ir naujausią, tik šiais metais įsteigtą testą, kuris nustato sėdynių stabilumą ir mašinoje esančių žmonių kaklo apsaugos lygį smūgio iš galo atveju.
4,2 m ilgio penkiaduris automobilis pasižymi visomis "Škoda" markei būdingomis dizaino savybėmis, tačiau savitos kėbulo formos bei du apvalūs papildomi priekiniai žibintai leidžia neklystamai atpažinti šį modelį. Visa tai naujajam kompaktinių visureigių šeimos nariui suteikia neabejotino išskirtinumo. Beje, minėti žibintai atlieka ne vien dienos šviesų funkciją, bet ir apšviečia posūkius, priklausomai nuo to, į kurią pusę sankryžoje juda automobilis.
"Yeti" modeliui siūloma plati šiuolaikiškų variklių gama, kurią sudaro išskirtinai tik turbininiai galios agregatai: du benzininiai – 1.2 TSI 77 kW (2WD) ir 1.8l TSI 118 kW (4x4) bei trys "common rail" tipo dyzeliniai – 2.0 TDI 81 kW (2WD arba 4x4), 2.0 TDI 103 kW (4x4) ir 2.0 TDI 125 kW (4x4).
Erdvi bagažinė
Naujasis "Yeti" puikiai pritaikytas ir bagažui pervežti. Krovinių skyriaus tūris gali siekti 1760 litrų, kai išimtos galinės sėdynės. Jos reguliuojamos kiekviena atskirai. Vežamam kroviniui uždengti arba pritvirtinti papildomai siūlomi bagažinės uždangalas, tinklas bei tvirtinimo kilpos. "Škoda" atstovai pridūrė, kad neseniai Baltijos šalyse buvo atlikta apklausa, per kurią paaiškėjo, kad daugelis vairuotojų nori bagažinėje vežiotis ne greitojo remonto komplektą prakiurusiai padangai sutvarkyti, bet atsarginį ratą. "Yeti" siūlomas trijų komplektacijų – "Active", "Ambition" ir "Experience". Pigiausias "Active" versijos "Yeti" su priekinių ratų pavara ir 1.2 TSI benzininiu varikliu kainuoja vos 43,9 tūkst. litų. Tai yra bene pigiausias rinkoje SUV tipo automobilis.
Brangiausia – "Experience" versija su 2.0 TDI 125 kW turbodyzeliniu varikliu, visų ratų pavara ir gausybe komforto bei saugumo įrangos kainuos beveik 84 tūkst. litų. Visoms versijoms siūlomas ir platus papildomos įrangos sąrašas – panoraminis stiklinis stogas, aukštos klasės navigacijos sistema, elektroninis automobilio statymo asistentas ir net važiuoti bekele skirta "Off-Road"funkcija.
"Škoda Yeti" vizitinė kortelė
Durų skaičius: 5
Sėdimų vietų skaičius: 5
Variklio tipas: 1.8 TSI (su turbine, DOHC)
Darbinis tūris: 1798 cm3
Cilindrų skaičius: 4
Varomi ratai: 4
Transmisija: mechaninė, 6 pavarų, visiškai sinchronizuota
Maksimalus greitis: 200 km/val.
Įsibėgėjimas (0–100 km/val.): 8,4 sek.
Maksimali galia (kW/aps./min.): 118/4500-6200
Degalai: benzinas
Vidutinės kuro sąnaudos: 8 l
Kuro bako talpa: 60 l
Gabaritai (ilgis/plotis/aukštis): 4223/1793/1691 mm
Atstumas tarp ašių: 2578 mm
Važiuoklės prošvaisa: 180 mm
Automobilio svoris su vairuotoju: 1505 kg
Keliamoji galia: 545 kg
Bagažinės tūris: 416 l
Padangų dydis: 215/60 R16; 225/50 R17
Apsisukimo skersmuo: 10,3 m
Naujausi komentarai