Pabaigus Geležinio Vilko ir Goštauto gatvės rekonstrukciją, bus atidarytas ne tik naujas viadukas, sutvarkyta gatvė, požeminiai tinklai, bet ir nutiestas naujas 1 km ilgio dviračių takas, kurį atidaryti planuojama dar šiais metais.
Šis naujas dviejų metrų pločio dviračių takas įsijungs į Vingio parko dviračių takų tinklą ir juo bus galima keliauti palei Geležinio Vilko gatvę link Goštauto gatvės. Pabaigus šiuos darbus, jau kitais metais bus baigtas projektuoti ir įrengtas dviračių takas ir Goštauto gatvėje, kuris įjungs į šį dviračių tinklą ir Gedimino prospekte ir šalia esančių dviračių takų tinklą.
Pasak specialistų, tikslas yra per šešis metus ne tik nutiesti 150 km naujų dviračių takų, bet ir sujungti šiuo metu esančias pavienes dviračių trasas į vientisą sistemą. Tam jau parengtas ir Taryboje patvirtintas specialus planas, ruošiami projektai.
Planuojama, kad iki 2020 metų 24 dviračių trasos sujungs Trakų Vokę ir Europos parką, Valakupius ir Vingio parką, Žvėryną ir Tarandę, miesto centrą ir Santariškes ir kt. Vienos iš prioritetinių projektų yra Eurovelo 11 trasos užbaigimas – nutiesiant dar papildomą 16, 36 km ilgio dviračių taką. Dalis šios trasos jau yra pastatyta Žirmūnuose kairiajame Neries krante ir Gedimino prospekte. Šitaip dviračių takai, kurių bendras ilgis pasieks 233 kilometrus, galės būti naudojami kelionėms į darbą, mokymosi vietas ir aptarnavimo objektus, kurie sukoncentruoti miesto branduolyje.
Geležinio Vilko gatvės, tarp Goštauto g. ir Pietario g., rekonstrukcija prasidėjo prieš 2 metus. Pastačius viaduką skaičiuojama, kad juo kasdien galės važiuoti 16 tūkst. automobilių, o kelionės laikas šioje atkarpoje turėtų sutrumpėti beveik dvigubai.
Naujausi komentarai