„Šiandien žengiame vieną pirmųjų žingsnių naujojo atvykimo terminalo Vilniaus oro uoste atsiradimo link. Tikime, kad architektų komandos pasiūlys funkcionalių ir efektyviai integruojamų sprendimų mūsų strategiškai vienam iš svarbiausių ateities projektų“, – pranešime sakė Lietuvos oro uostų (LTOU) vadovas Simonas Bartkus.
Anot jo, svarbu, kad būsimas terminalas atitiktų aukščiausius standartus ir darniai įsilietų į oro uosto infrastruktūrą. Jis bus integruotas su būsima europinio geležinkelio „Rail Baltica“ jungtimi, naujuoju išvykimo terminalu bei rekonstruota centrine aikšte.
2024 metų pabaigoje paskelbtam konkursui pateiktas idėjas balandžio antroje pusėje vertins tarptautinė komisija, geriausia idėja turėtų būti paskelbta gegužės antroje pusėje, o penkių geriausių idėjų autoriams bus išdalinta 120 tūkst. eurų.
Konkurso laimėtojas bus kviečiamas į neskelbiamas derybas dėl sutarties.
S. Bartkus yra sakęs, kad šią vasarą taip pat planuojama pradėti senųjų terminalų konversiją – perplanuoti ir pakeisti erdves, išplečiant komercinės veiklos apimtis. Planuojama, kad pertvarka truks iki 2026 metų pabaigos.
Lietuvos oro uostai 2024 metais aptarnavo 6,6 mln. keleivių – dešimtadaliu daugiau nei 2023-aisiais bei pasiekė naują rekordą. Vien Vilniaus oro uostas pernai aptarnavo 4,8 mln. keleivių (9 proc. daugiau nei užpernai). Įmonė prognozuoja, kad šiemet bendras keleivių srautas išaugs iki 6,85 mln.
Naujausi komentarai