Pereiti į pagrindinį turinį

Painiava: nebeaišku, pro kurias duris lipti į troleibusą

2012-03-20 05:00
Painiava: nebeaišku, pro kurias duris lipti į troleibusą
Painiava: nebeaišku, pro kurias duris lipti į troleibusą / Šarūno Mažeikos (BFL) nuotr.

Įlipimo į troleibusus ir autobusus tvarką prieš metus pradėję keisti sostinės savivaldybės vadovai ir patys pradėjo painiotis, pro kurias duris į transporto priemones žmonėms leisti tik įlipti, o pro kurias – tik išlipti.

Prieš metus į mero kėdę sėdęs Artūras Zuokas griežtą ranką parodė atšaukdamas pirmtakų sugalvotą įlipimo tik pro priekines duris tvarką. Šis miesto vadovo sprendimas nustebino ir viešojo transporto įmonių atstovus, ir tas įmones prižiūrintį vicemerą Romą Adomavičių.

Prieš kelias dienas savivaldybė vilniečiams paskelbė dar vieną naujieną – įlipti nuo šiol galima pro visas duris, o štai išlipti pro priekines uždrausta.

„Tokia įlipimo ir išlipimo tvarka buvo nustatyta, kad keleiviai, kurie iš vairuotojo nori įsigyti vienkartinį bilietą, sugaištų mažiau laiko, nes nereikia praleisti išlipančių“, – taip savo sumanymą argumentavo miesto valdininkai.

Ši tvarka galioja Vilniaus viešajame transporte, remiantis patvirtintomis taisyklėmis, kuriose numatyta, kad keleiviai į autobusą ar troleibusą įlipa ir išlipa pagal vežėjo nurodytus informacinius simbolius prie durų.

Tiesa, vilniečiai jau pastebėjo, kad autobusų ir troleibusų vairuotojai iš viso būtų linkę priekines duris laikyti užrakintas – daugeliui keleivių jau ne kartą teko belstis į priekines duris, kol vairuotojai teikėsi jas praverti.

Neatidarius priekinių durų su monetomis bilietui pirkti rankose įlipę keleiviai turi brautis į troleibuso priekį, o vėliau ir vėl grūstis atgal.

Keleiviams į viešąjį transportą tik pro priekines duris leidę lipti Kauno ir Klaipėdos valdininkai džiaugiasi surinkę papildomų pajamų ir atsikratę zuikių bei asocialių asmenų.

Per pusmetį surinkta 1,3 mln. litų į savivaldybės kišenę ir sugauta dviem trečdaliais mažiau važiuojančių be bilietų. Tiek per trumpą laiką pavyko pasiekti Kauno viešojo transporto bendrovėms.

Prieš kelerius metus tokią tvarką pasirinkusi Klaipėdos savivaldybė skaičiuoja, kad per metus surenka iki 600–700 tūkst. litų daugiau pajamų.


Eugenijus

Man didelio skirtumo nėra. Kadangi turiu mėnesinį bilietą, kiekvieną kartą įlipęs nesibraunu į priekį. Aišku, būna, kad pasistumdo žmonės, pasipiktina, kad neįleidžia pro priekines duris. Bet didelio skirtumo nėra, važiuoji ir tiek.


Viktorija

Man nepatinka dabartinė tvarka. Kai troleibuse ar autobuse būna labai daug žmonių, išlipti tikrai labai sunku. Kai įlipi pro priekines duris esant daug keleivių, neprasibrauni į vidurį, o išlipant ir vėl problemų kyla. Aišku, kad ta painiava bloga.


Gediminas

Aš problemos nematau, kaip nuspręsta, taip ir gerai. Daugiausia problemų tikriausiai kyla tiems, kurie kiekvieną kartą įlipę perka bilietą, nes jiems tenka brautis. Jei žmonių važiuoja daugiau, tai daugiau ir problemų.


Natalija

Labai dažnai važinėju ir matau, kokia būna situacija, kai daug žmonių važiuoja. Aišku, žmonės pasistumdo, pasispaudžia, būna, kad pašūkauja negalėdami išlipti. Manęs nenervina tos nuolat besikeičiančios tvarkos, bet kai kuriuos gali tikrai nervinti. Aš keliauju savo keliais ir nesijaudinu.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų