Pereiti į pagrindinį turinį

Vaizdas „Norfoje“ sukėlė šleikštulį: ne tik supuvę vaisiai, bet ir vabalai

2018-08-08 09:07

Prieš kelias dienas prekybos centre „Norfa“ apsilankęs vilnietis Mindaugas liko šokiruotas – planus nusipirkti vaisių sugadino pamatytas vaizdas. Kaip teigia į portalą kreipęsis vyras, vaisiai buvo ne tik supuvę, tačiau aplink juos knibždėjo ir vabalai. Parduotuvės atstovai apgailestauja ir žada šią situaciją ištaisyti.

Su portalu bendravęs vilnietis tikina, kad tvyrant karščiams dažniausiai renkasi lengvą maistą – vaisius, daržoves. Tačiau vaizdas, kurį jis pamatė užsukęs į Nemenčinės plente esančią parduotuvę „Norfa“, privertė pakeisti planus – Mindaugas teigia, kad apskritai dingo noras valgyti.

„Pamačiau kraupų vaizdą: supuvę arbūzai ir vaisiai, o aplink vabalai. Kvapas taip pat rietė nosį. Nežinau, kaip kažkas gali ten pirkti vaisius, tačiau man net praeiti pro šalį buvo šlykštu. Ar tai normalu maisto parduotuvėje?“, – nemalonius įspūdžius pasakoja vyras.

Skaitytojo nuotr.

Nežinau, kaip kažkas gali ten pirkti vaisius, tačiau man net praeiti pro šalį buvo šlykštu. Ar tai normalu maisto parduotuvėje?

Vyras pasakoja gyvenantis visai netoli šios parduotuvės, todėl užsuka čia, kai ko nors pritrūksta. Tačiau neslepia, kad tai jau ne pirmas kartas, kai šioje „Norfoje“ kyla įtarimų dėl maisto kokybės.

„Aplinka čia – nehigieniška. Niekada neperku mėsos ar kitų greit gendančių produktų. Kartą mačiau, kaip buvo sugedęs ledų šaldytuvas. Ledai buvo minkšti, niekas jų neišėmė. Meistras prie mano akių įjungė šaldytuvą ir kaip niekur nieko ledai buvo pardavinėjami toliau. Galbūt taip daroma ir su kitais produktais, pavyzdžiui, mėsa?“, – toliau portalui pasakoja vilnietis.

Skaitytojo nuotr.

Pasiteiravus, kas, jo nuomone, gali lemti tokią nepriežiūrą, Mindaugas buvo kategoriškas.

„Manau, kad kalti savininkai ir darbuotojai. Dažniausiai matau, kad salėje būna dvi darbuotojos, o kasoje – viena. Trys darbuotojai „XL“ dydžio parduotuvėje. Manau, kad jie galbūt ir nespėja visko sužiūrėti, bet kartais akivaizdu, kad jie į prekes nekreipia dėmesio, praeina ratu lyg niekur nieko. Grindys čia nuolat limpančios. Sklinda kalbos, kad savininkas giriasi didelėmis algomis, bet tikriausiai taupoma pačių darbuotojų sąskaita, jų akivaizdžiai trūksta“, – šio prekybos centro problemas tarsi iš gausybės rago žeria pašnekovas.

Pokalbio metu vilnietis prasitaria, kad viešumu siekia atkreipti „Norfos“ vadovų dėmesį – esą šios problemos pastebimos jau kurį laiką ir niekas nesikeičia.

„Esu šokiruotas, kad tokios parduotuvės šiandien dar egzistuoja“, – giliu atodūsiu pokalbį baigia Mindaugas.

Skaitytojo nuotr.

Susisiekėme su prekybos centro atstovais ir paprašėme pakomentuoti šią situaciją. Pokalbio su žurnalistais metu „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis apgailestavo, kad klientas susidūrė su tokia nemalonia patirtimi.

„Tuoj pat informuosime šios parduotuvės vadovą ir minėti vaisiai bus išimti iš prekybos. Išsiaiškinsime ir tai, kodėl darbuotojai patys nepastebėjo šios situacijos. Jie privalo nuolat užtikrinti produktų šviežumą“, – antradienį portalui sakė parduotuvės atstovas.

Jo teigimu, klientas visuomet apie nepriimtiną situaciją gali pranešti tiesiai parduotuvės vadovui. Jį pakviesti privalo informaciniame skyriuje esantis darbuotojas. 

„Užtikrinu, kad parduotuvės vadovas nedelsiant sureaguos į visus nusiskundimus, jei į jį bus kreiptasi“, – žada D. Ryliškis.

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų