„Vienas iš pagrindinių miesto triukšmo šaltinių yra automobilių eismas. Tą patį galima pasakyti ir dėl oro taršos. Todėl norime atrasti efektyviausias priemones, kaip sukurti tylią ir švaraus oro gatvę“, – pranešime spaudai sakė Vilniaus savivaldybės Aplinkos apsaugos programų ir želdinių tvarkymo poskyrio vyriausiasis specialistas Emilis Tamošiūnas.
Skelbiama, kad bandomoji gatvė bus renkama pagal triukšmo, užterštumo lygį, eismo intensyvumą, atsižvelgiama, kiek šalia gyvena žmonių, į gatvės infrastruktūrą ir miesto planus šiai vietai. Atrinkus gatvę joje bus įrengiamas triukšmo ir oro taršos sensorius. Jis tiksliai išmatuos, kokia oro tarša ir triukšmo lygis įvairiu paros metu, įvairiomis savaitės dienomis.
Vilniaus m. savivaldybės nuotr.
Vėliau bus diegiamos įvairios triukšmo ir oro taršos mažinimo priemonės – gatvė apželdinama, įvedami įvairūs eismo ribojimai, nuolat šioje gatvėje važiuojantys gyventojai skatinami kuo mažiau naudotis savo automobiliu ir pan.
Viso projekto vertė sieks 257,6 tūkst. iš kurių 60 proc. – ES lėšos.
Naujausi komentarai