Pasak bendrovės Lietuvos oro uostai (LTOU), pokyčiai susiję su šiuo metu vykstančia Vilniaus oro uosto eismo schemos pertvarka bei kitų metų pradžioje planuojamu atidaryti dukart didesnio pralaidumo nauju išvykimo terminalu.
LTOU plėtros vadovo Arno Dūmano teigimu, visi darbai vyksta sklandžiai, laikomasi terminų – naujasis išvykimo terminalas, kaip ir planuota, turėtų būti atidarytas 2025 metais.
„Tai šioks toks nepatogumas vykdant mūsų didžiąsias rekonstrukcijas, bet manau, kad labai sėkmingas tolesnis etapas nusimato“, – LRT radijui pirmadienį sakė A. Dūmanas.
Užvažiavimo keliu ir toliau galės naudotis pėstieji, taip pat aptarnaujantis ir iš anksto specialią formą užpildžiusių keleivių su individualiais poreikiais transportas.
Kaip pranešė LTOU, gegužę vadinamoji „Kiss and Fly“ zona, kurioje išlaipinami keleiviai, veiks tik priešais atvykimo terminalą esančiose oro uosto aikštelėse. Keleivius atvežę automobiliai „Kiss and Fly“ aikštelėse galės nemokamai stovėti 15 minučių.
Siekiant suvaldyti laikinus pokyčius Vilniaus oro uosto prieigose, įdarbinta per 10 darbuotojų, kurie visą parą teiks informaciją bei padės keleiviams susiorientuoti rekonstrukcijos laikotarpiu.
Anot A. Dūmano, samdyti darbuotojai taip pat padės reguliuoti eismą ir nukreips apie panduso uždarymą nežinančius vairuotojus.
„Keleiviai dažnai naudodavosi pandusu siekiant užvažiuoti į terminalo antrą aukštą ir patekti iš karto į išvykimo salę, tai šis kelias nuo šiandien yra uždaromas, tačiau lieka tos pačios kitos galimybės – keleiviai tiek pėsčiomis, tiek per senąjį terminalą galės patekti į mūsų išvykimo terminalą bei naudotis kitomis aikštelėmis, esančiomis šalia terminalo“, – LRT radijui teigė A. Dūmanas.
Kartu su oro uosto naujojo išvykimo terminalo statybomis vykstančią transporto prieigų rekonstrukciją planuojama baigti spalį. Darbai vyksta etapais, kad pereinamuoju laikotarpiu įtaka eismui būtų kuo mažesnė.
Pagal Vilniaus oro uosto eismo schemos pertvarkos planą automobilių parkavimo ir kito transporto eismo zonos plotą planuojama išplėsti iki 17 tūkst. kvadratinių metrų, visas aikšteles sujungiant į vieną.
Eismo oro uoste schemą planuojama keisti ir nuo birželio 3 dienos, kai bus pradėtas paskutinis jo prieigų rekonstrukcijos etapas. Detalesnę informaciją apie tai ketinama pateikti gegužės viduryje.
Naujausi komentarai