„Neinvestuojame į Vilniaus, kaip pigios kelionių krypties, pristatymą, tai nėra miesto strateginė kryptis. Šiuo atveju reitingą parengė nepriklausoma Didžiosios Britanijos agentūra, surinkusi duomenis iš daugelio Europos miestų“, - pranešime spaudai cituojama viešosios įstaigos „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
Jos teigimu, tokia miesto pristatymo kryptis nebūtų tvari ilgalaikėje perspektyvoje. Be to, miestas turi daug daugiau ką pasiūlyti: aktyvų kultūrinį gyvenimą, unikalią istoriją, gyvybingą senamiestį, aukšto lygio restoranus, parkus, kūrybingus ir draugiškus žmones.
„Į šiuos aspektus koncentruojamės, pristatydami miestą tarptautinei keliautojų auditorijai kaip šiuolaikinį Europos miestą, galintį pasiūlyti turiningą laisvalaikį“, - teigė „Go Vilnius“ vadovė.
Kviesdami turistus atvykti į Lietuvą bei aplankyti sostinę, turime akcentuoti ne pigumą ar brangumą, o suteikiamų paslaugų kainos ir kokybės santykį.
Pabrėžiama, kad Vilnius, kaip pigiausias miestas, yra išrinktas be skrydžių bilietų. Įvertinus skrydžių bilietų kainas, rezultatai greičiausiai būtų kitokie.
Pasak Lietuvos turizmo asociacijos tarybos narės, „Delta Tours“ departamento vadovės Jovitos Jackienės, pigių kelionių krypčių gerbėjus Vilnius po paskelbto pigių miestų sąrašo turėtų sudominti.
Vis dėlto, pasak J. Jackienės, toks Vilniaus miesto pozicionavimas kelionių organizatoriaus tiesiogiai nepaveikia.
„Mūsų įmonė dirba su turistų grupėmis, kurios keliauja po visas tris Baltijos šalis, tad nemanome, kad jiems tokie „reitingai“ daro didelę įtaką”, - minėjo „Delta Tours“ atstovė.
Lietuvos turizmo asociacija mano, kad pigiausio miesto vardas nėra tinkamiausias epitetas, siekiant pritraukti turistus lankytis šalyje.
„Kviesdami turistus atvykti į Lietuvą bei aplankyti sostinę, turime akcentuoti ne pigumą ar brangumą, o suteikiamų paslaugų kainos ir kokybės santykį”, - sakė Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė Milda Plepytė.
Ji įsitikinusi, kad reitingai, grindžiami galimomis turistų išlaidomis, dažnu atveju neturėtų būti naudojami turizmo reklamos tikslais, kadangi formuoja klaidingą miesto įvaizdį.
Naujausi komentarai