Pereiti į pagrindinį turinį

Živilė Diawara: stilingas miesto žmogus turi būti drąsi asmenybė

2013-10-01 15:00
DMN inf.
Živilė Diawara: stilingas miesto žmogus turi būti drąsi asmenybė
Živilė Diawara: stilingas miesto žmogus turi būti drąsi asmenybė / Organizatorių nuotr.

Visai neseniai viena iš menų fabriko „Loftas“ įkūrėjų Živilė Diawara išbandė fotomodelio darbą. Pati būdama sostinės kultūros ikona, Ž. Diawara miesto žmogų mato kaip drąsią ir tvirtą charakterį turinčią asmenybę. Tokiame amplua ją įsivaizdavo ir stilistai, nusprendę parinkti elegantiškos ir pašėlusios moters įvaizdį. Ž. Diawaros fotosesiją galima pamatyti  atsinaujinusio bei savo logotipą pakeitusio miesto stiliaus centro „Europa“ žurnale „MAGic“.

„Miesto žmogus turi būti drąsi, savo apranga išsiskirti nebijanti asmenybė, – sako Ž. Diawara. – Lietuvoje vis dar vyrauja masinei kultūrai pritaikyti produktai ir trūksta individualių sprendimų, todėl labai džiugu, kad prekybos centrai pradeda pamažu orientuotis ne į vartotoją, o asmenybę.“ Ž. Diawaros teigimu, prekybininkai pirmiausia turėtų ne aklai sekti mados tendencijomis, o kurti išskirtinį įvaizdį bei siūlyti kokybiškas prekes ir paslaugas.

Fotosesijoje dalyvavusi Ž.Diawara džiaugiasi galėjusi save išmėginti naujame amplua. „Nesu profesionalė, tačiau buvo labai smagu dirbti su žmonėmis, išmanančiais savo darbą, – pasakoja Ž. Diawara. – Stilistai mane matė dviejuose skirtinguose vaidmenyse: elegantiškame ir romantiškame bei energija ir laisve trykštančiame. Gyvenime tokia ir esu – vieną dieną noriu ryškių spalvų akcentų, o kitą – įsispirti į lengvus batelius ir tiesiog pasiduoti miesto ritmui.“

„Žurnalo fotosesijai ieškome įkvepiančių miesto žmonių, – sako miesto stiliaus centro vadovė Gintarė Žemaitė. – Mes orientuojamės į tokius miesto žmones kaip Živilė, kurie daug dėmesio skiria kokybei ir stilingai siekia atrodyti kiekvieną dieną. Suprantame, kad daliai miesto žmonių tai yra neišvengiama būtinybė, tad ir siekiame užpildyti nišą, kurios Lietuvoje trūko – juk daugelis kitų prekybos centrų yra išskirtinai orientuoti arba į greitą madą, arba į prabangą, kas yra du kraštutinumai, nepatenkinantys visų stilingo miestiečio poreikių".

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų