Pereiti į pagrindinį turinį

Košmariškas rytas sostinėje: miestą paralyžiavo apie 40 eismo įvykių

2024-12-10 12:18

Pirmadienio rytą Vilnių paralyžiavo milžiniškos spūstys. Jos susidarė dėl avarijų, jų registruota net 11. Kai kurios avarijos, policijos duomenimis, buvo nedidelės, labiau techninio pobūdžio, tačiau vairuotojai nesutarė, dėl kieno kaltės jos įvyko. Kol buvo aiškinamasi ir laukiama pareigūnų, kiti eismo dalyviai buvo priversti stovėti užsikišusiose gatvėse.

Košmariškas rytas sostinėje: miestą paralyžiavo apie 40 eismo įvykių
Košmariškas rytas sostinėje: miestą paralyžiavo apie 40 eismo įvykių / O. Gurevičiaus/ELTOS nuotr.

Rekordus mušantis kamštis – taip rytinę situaciją Vilniaus gatvėse pavadino įmonė JUDU. Jos duomenimis, pagrindinėse arterijose avarijų gausa sukaustė sostinę trims valandoms. Vien visuomeninis transportas vėlavo valandą.  

Oro sąlygos nebuvo sudėtingos arba kitokios nei ankstesniais rytais. Neatmetama, kad tokių spūsčių Vilniuje ir kituose didesniuose miestuose kalėdiniu laikotarpiu bus ir daugiau. 

Daugiau apie tai pasakojo JUDU Eismo valdymo centro vadovas Aleksejus Apanovičius.

– Kada pirmadienį prasidėjo grūstys? 

– Grūstys prasidėjo po 7 val. ryto, tai yra turbūt standartinis rytinio piko metas, kada Vilniuje prasideda grūstys. Vakar (pirmadienį – red. past) turėjome netipinę situaciją, kai dėl eismo įvykių, kurie vyko mieste, buvo paralyžiuotos gatvės, keleiviai praleido kelias valandas spūstyse. Apgailestaujame dėl tokios situacijos. 

O. Gurevičiaus/ELTOS nuotr.

– Oslo gatvėje, Liepkalnio link, buvo didelė automobilių eilė, kas ten įvyko? 

– Ten įvykęs didelis įvykis, jis tęsėsi nuo 8.30 val. ryto, prisidėjo prie įvykio, kuris buvo įvykęs Gariūnų gatvėje. Suskaičiavome, kad pirmadienį iki 12 val. Vilniaus mieste nuo ryto buvo fiksuojama apie 40 eismo įvykių, kas skirtingose miesto dalyse turėjo įtakos sklandžiam eismui, kad pikas praeitų sklandžiai. 

– Tie eismo įvykiai nebuvo kažkokie labai dideli, tai smulkūs eismo įvykiai? 

– Kai kurie įvykiai buvo smulkūs, be sužeistųjų, kai kurie turėjo galbūt susidūrimus net su dvejais automobiliais ar buvo trys, keturi automobiliai. Tai apsunkina galbūt šiek tiek pačių vairuotojų deklaracijos pildymą, reikėjo policijos įsikišimo ir komunikavome su policijos pareigūnais, kad jie greičiau nuvyktų į įvykį ir atlaisvintų kelią. 

– Buvo ir tokių eismo įvykių, kur vairuotojai sutaria dėl eismo įvykio kaltės, kas yra kaltas, tačiau vis tiek kokį pusvalandį pildo eismo įvykio deklaraciją, atsistoję antroje eismo juostoje, ar taip galima elgtis? 

– Kaip rašo draudimo bendrovės, taip elgtis galima. Mes rekomenduotume, jeigu aiškus eismo įvykio kaltininkas, jis pripažįsta savo kaltę, užsipildyti pagrindinius duomenis eismo įvykio deklaracijoje, sudėti parašus, jeigu transporto priemonės gali važiuoti, nuvykti į artimiausią automobilių stovėjimo aikštelę ir užpildyti likusius duomenis, kurie reikalingi transporto priemonių deklaracijoje.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

– Ar dažnai sostinėje pasitaiko tokių rytų, kaip šis? 

– Tikrai pasitaiko. Prieškalėdinis laikotarpis, gruodžio mėnuo, visada būna labai intensyvus, padidėja ir kelionių skaičius mieste. Kai pradeda keliauti ir su nuosavais automobiliais, ir su viešuoju transportu, suintensyvėja eismas ir spūstys fiksuojamos ne tik rytinio ar vakarinio piko metu, bet ir dienos metu, kai turbūt žmonių koncentracija yra link prekybos centrų. Vakarinio piko metu traukos objektas yra Senamiestis, Kalėdų eglutė. Eismas yra intensyvesnis prieš kalėdinį laikotarpį. 

– Kaip jūs rekomenduotumėte tų grūsčių išvengti? 

– Kadangi visi norime važiuoti, visi naudojasi ta pačia miesto infrastruktūra, pirmas dalykas, planuotis laiką su laiko atsarga, planuojant savo keliones. Antras dalykas, pagalvoti, ar tikrai verta važiuoti tuo metu, galbūt galėčiau važiuoti tuo metu, kai nėra spūsčių, piko metas. Keliones atitinkamai peržiūrėti pagal savo poreikį. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų