Beveik 100 tūkst. įvairių pažeidimų – tiek užfiksavo vien nuo pernai vidurvasario Vilniuje išdygę 16 naujų greičio ir kitų pažeidimų matuoklių. Ekspertai sako, kad matuokliai daromą pažeidimą gali užfiksuoti ir be blykstės.
Sostinė pradėjo bausti įmones, jeigu jų transporto priemonė bus paliekama ne vietoje. Tiesa, įmonė turės galimybę baudą perrašyti vairuotojui padariusiam nusižengimą.
Pernai liepą Vilniuje pradėję veikti 16 naujų stacionarių greičio matuoklių per metus užfiksavo beveik 100 tūkst. Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų, vien šiemet juos padarė daugiau nei 50 tūkst. transporto priemonių, šeštadienį rašo LRT portalas.
Bendrovė „Via Lietuva“ per šiuos metus Lietuvoje planuoja įrengti ir atnaujinti rekordinį skaičių – 360 – pėsčiųjų perėjų, per 100 įvairių inžinerinės eismo saugos priemonių.
Prieš trejus metus dramatiškai išaugę eismo įvykių, kuriuose dalyvavo paspirtukininkai, rodikliai neslūgsta iki šiol. Pirmąjį šių metų pusmetį užfiksuota apie 1 tūkst. KET pažeidimų ir per 70 įskaitinių eismo įvykių vairuojant elektrinius paspirtukus. Per juos sužeista 80 žmonių.
Lietuvos transporto saugos administracija trečiadienį pradeda įgyvendinti nacionalinę kampaniją „Riedėk šalmingai“, kuria sieks keisti paspirtukų vairuotojų požiūrį į Kelių eismo taisyklių (KET) laikymąsi ir apsaugos priemonių dėvėjimą.
Dar šiemet vairuotojus gali pasiekti Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimai. Susisiekimo ministerija siūlo didinti atstumą tarp važiuojančių automobilių, keisti ištisinių linijų kirtimo tvarką.
Savaitgaliais kartu su rėmėjais Palangos ir Šventosios paplūdimiuose patruliuojantys policijos pareigūnai birželį fiksavo 22 administracinius pažeidimus, daugiausia – Kelių eismo taisyklių (KET).
Visoje Lietuvoje kelininkai per vasarą imasi didžiausių kelių remontų, dėl to atsiranda greičio apribojimai, keičiasi eismo juostos, o keliuose dirba ir darbininkai, ir sunkioji technika.
Vilniaus valdžia skelbia trissyk padidinusi stovėjimo vietų paspirtukams. Dabar jų skaičiuojama beveik 430. Esą įvedus privalomas stovėjimo zonas, apribojus važiavimo kelius ir greitį, chaoso sostinės gatvėse dėl elektrinių paspirtukų sumažėjo.