Tokia rinkodara pasibaisėjo beglobiais gyvūnais perpildytos prieglaudos. Per šventinį laikotarpį kaip tik skatinama nedovanoti augintinių ir primenama apie rūpesčius, priėmus sprendimą turėti gyvūną.
Marketingo ir pardavimo paslaugas teikiančios bendrovės „Kiltio“ vadovė Kristina Karbauskaitė-Kuleckienė tikino, kad tokia idėja kilo iš didelės meilės gyvūnams. Įmonė esą jau ilgą laiką pati remia prieglaudas finansiškai.
„Ilgametė patirtis NT rinkoje leidžia mums pastebėti, ko trūksta gyventojams. Daugelio šeimų kasdienybėje ypatingą vietą užima augintiniai. Atsižvelgdami į šį poreikį, nusprendėme projekto teritorijoje įrengti uždarą ir saugią dresavimo aikštelę“, – pasakojo K. Karbauskaitė-Kuleckienė.
Įsigijusios būstą šeimos neretai pačios perka sau augintinį. Pasak vadovės, naujakuriams, kuriems šuniuko įsigijimas aktualus, nuspręsta jį dovanoti, taip siekiant skatinti atsakingą gyvūnų laikymą.
„Į šį klausimą žiūrime labai atsakingai. Norime išpildyti svajonę ir padovanoti šuniuką iš sertifikuoto veislyno. Klientai galės patys pasirinkti veislę, kuri labiausiai atitinka jų šeimos poreikius“, – aiškino K. Karbauskaitė-Kuleckienė.
Jei pirkėjas neplanuoja įsigyti naujo šeimos nario, bus suteikta speciali nuolaida butui įsigyti.
Įmonė, siūlanti šuniuką dovanų, sulaukė didelės įvairių vertinimų ir net kaltinimų bangos.
Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos Gyvūnų gerovės skyriaus vedėja Gintarė Mockevičienė pabrėžė, kad gyvūnai neturi ir negali būti taip atsainiai dovanojami, nes tai didžiulė atsakomybė ir ilgalaikis įsipareigojimas.
„Tai blogos reklamos pavyzdys ir visiškai netoleruotinas dalykas. Augintinis negali būti lyg priedas prie pagrindinio „prizo“, net jeigu ir komunikuojama apie jo dovanojimą tik atsakingiems šeimininkams. Išties apmaudu, kad šios reklamos kūrėjai nuėjo labai neatsakingu keliu“, – piktinosi G. Mockevičienė.
Pasak jos, gyvūnų dovanojimo pasekmės labai akivaizdžios, matant bauginančius prieglaudose paliktų šunų ir kačių skaičius.
(be temos)
(be temos)
(be temos)