Prekybos ir pramogų centro renginių aikštėje spalio 24-ąją atidaryta mados istorijos paroda „Italijos mados namų glamūras 1935–1999“. Parodoje eksponuojami ne tik garsiausių šios šalies mados namų, tokių kaip „Emilio Pucci“, „Valentino“, „Versace“, „Moschino“, „Giorgio Armani“ kūriniai, bet ir kitų talentingų italų dizainerių kostiumai bei aksesuarai iš mados istoriko Aleksandro Vasiljevo fondo kolekcijos. Įspūdingą scenografiją jai sukūrė vienas garsiausių Lietuvos floristų ir dekoratorių Mantas Petruškevičius.
Mantas Petruškevičius/Kauno „Akropolio“ nuotr.
Arti šimto unikalių eksponatų, pažymėtų etikete „Made in Italy“ (liet. pagaminta Italijoje), kuri jau nuo praeito amžiaus penktojo dešimtmečio tapo išskirtinės kokybės ir stiliaus prekės ženklu – tokią įspūdingą kolekciją Kauno „Akropolyje“ pristato ši paroda. „Italijos mados namų glamūras 1935–1999“ prekybos ir pramogų centro renginių aikštėje lankytojų lauks beveik mėnesį – nuo spalio 24-osios iki lapkričio 15-osios. Renginys – nemokamas.
Tai jau antroji ekspozicija iš „Alexandre Vassiliev“ fondo kolekcijos organizuojama Kauno „Akropolyje“. Pernai visus sužavėjo istorinė mados paroda „Dior moteris“. Joje buvo eksponuojami 1947–1988 m. aukštosios mados namuose „Christian Dior“ sukurti moteriški kostiumai, aksesuarai, jų eskizai ir fotografijos. Tačiau dabar ekspozicijos rengėjų žvilgsnis nukrypo į didžiausią Paryžiaus konkurentą – Milaną.
Būtent šis miestas šiandien tituluojamas viena iš mados pasaulio sostinių. Nors Milanas iki pat XX a. antrosios pusės buvo Paryžiaus šešėlyje, tačiau vis tik „Moda Italiana“ sulaukė pripažinimo dėl savo novatoriško dizaino ir Italijos dizainerių skiriamo ypatingo dėmesio detalėms.
Parodoje „Italijos mados namų glamūras 1935–1999“ bus pristatyti mados namų „Emilio Pucci“, „Versace“, „Giorgio Armani“, „Moschino“, dizainerės Elsos Schiaparelli ir daugelio kitų italų dizainerių kurtos suknelės, kostiumai bei aksesuarai, išsiskiriantys ryškiais raštais ir dramatiškais siluetais.
Šiemet ir vėl savo erdvėmis dalinamės su aukštosios mados mylėtojais, kviesdami pamatyti, koks žavingas, stilingas ir spalvingas yra Italijos dizainerių pasaulis.
„Parodoje žiūrovų laukia eksponatai, sukurti 1935–1999 metais. Itališkoji mada per dešimtmečius keitėsi. Tapęs ypač patrauklia formalesnės Paryžiaus mados alternatyva itališkasis stilius imtas vadinti kasdiene aristokratiška elegancija. Italai mokė gyventi žavingiausią gyvenimą ir būtent „La dolce vita“ (liet. saldaus gyvenimo) filosofija pradėjo dominuoti tarptautinėse rinkose“, – pasakojo mados istorikas Aleksandras Vasiljevas.
Šis mados glamūras ir pristatomas parodoje, unikalioje ne tik eksponatų kolekcija, bet ir scenografija. Įspūdingą veidrodinių arkų parodos scenografiją kūrė M. Petruškevičius, norėjęs išryškinti eksponuojamų italų dizainerių kūrinių eleganciją ir ekspresiją.
Aleksandras Vasiljevas/Kauno „Akropolio“ nuotr.
Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė pritarė, kad ši paroda yra išties įspūdinga ir jos neturėtų praleisti visi, mylintys aukštąją madą.
„Pernai vykusi „Christian Dior“ kūrinių ekspozicija sulaukė milžiniško susidomėjimo. Parodos lankytojai noriai atsigręžė į vienų garsiausių aukštosios mados namų istoriją, smalsiai apžiūrinėjo tikrą revoliuciją sukėlusios kolekcijos eksponatus. Įkvėpti šios sėkmės, šiemet ir vėl savo erdvėmis dalinamės su aukštosios mados mylėtojais, kviesdami pamatyti, koks žavingas, stilingas ir spalvingas yra Italijos dizainerių pasaulis“, – sakė B. Kuodytė.
Naujausi komentarai