Abu techniniai tuneliai bus rekonstruoti, pėstieji į požeminę perėją pateks laiptais, neįgalieji ir mamos su vežimėliais galės naudotis liftais, o dviratininkams numatytos ant laiptų pakopų įrengtos nuovažos – bėgeliai dviračiui nusivesti.
Anot Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo Valdo Švedo, sulaukta ne vieno klausimo, kodėl nenumatytos nuovažos, pritaikytos dviratininkams važiuoti. „Specialistai teigia, kad nuovažų čia įrengti nėra techninių galimybių, riboja greta esantys privatūs sklypai, sukurta kita susisiekimo infrastruktūra, tad nuovažos tiesiog netelpa. Taip pat visuomenė nuogąstauja dėl savo saugumo požeminėse perėjose. Kad šių vietų nepamėgtų nusikaltėliai, jos bus apšviestos bei stebimos vaizdo kameromis“, - teigė V. Švedas.
Abiejų perėjų techniniai projektai sausio 4 d. buvo pristatyti visuomenei, sulaukta gyventojų, tarp jų neįgaliųjų bei dviratininkų atstovų pastabų ir pasiūlymų. Atsižvelgus į gyventojų nuomonę, projektai, kiek įmanoma, dar bus tobulinami. Sprendinius šiuo metu vertina ir projektų ekspertizę atliekanti įmonė.
Parengus projektus, vasario pabaigoje, bus skelbiamas konkursas rangovui parinkti. Laimėtojas požemines perėjas privalės įrengti per dvejus metus, tad dalis darbų bus atlikta šiemet, dalis – 2018 m. Tiksli projektų įgyvendinimo kaina paaiškės baigus projektavimą ir konkurso būdu išrinkus rangovą, tačiau preliminariai skaičiuojama, kad abi perėjos galėtų kainuoti apie 630 tūkst. eurų. Šiems metams, numatyta 250 tūkst. eurų, finansavimas skiriamas iš miesto biudžeto bei Lietuvos automobilių kelių direkcijos.
Naujausi komentarai