čia domėtis laivais kai Lietuva ne tik savo laivynų bet ir nei vieno savo valstybinio laivo neturi? O Jūreivystės kolegija parengusi jaunuosius specialistus juos paleidžia kaip šunis į platųjį pasaulį nesukdama galvos kur jie eis? Net praktikos atlikimu patys kursantai turi rūpintis jau nekalbant apie visokius mokesčius ir įmokas.. Ir vis atsiranda kažkas kas stengiasi nugyvent, sunaikint ar nureformuot šitą vienintelę tikrai vertingą jaunuolių mokymo įstaigą..O jie mat apie biurokratiją laivuose rašo..:D) Dar apie tvarkas kosminiuose laivuose parašykit:D)
Rašant apie reikalingus dokumentus būtina bent pasidomėti kokiu pagrindu reikalaujami dokumentai.
Pirmiasiai Tai FAL konvencija Ji reikalingu dokumnetų kiekį laive numato.
1965 m. KONVENCIJOS DĖL TARPTAUTINĖS JŪRŲ LAIVYBOS SĄLYGŲ LENGVINIMO PRIEDO PATAISOS
FAL konvencijoje pateikiami standartai, rekomenduojama praktika ir taisyklės, kuriais supaprastinami formalumai, informacijos reikalavimai ir procedūros, susijusios su laivų atvykimu, buvimu ir išvykimu. Prie FAL komiteto TJO parengė standartizuotus FAL dokumentus (žinomus kaip FAL formos), kuriuos gali naudoti valdžios institucijos ir vyriausybės.
Tai Juridinis jūrų teises pagrindas
(be temos)
(be temos)