Anot Klaipėdos savivaldybės, šios apklausos prireikė norint išsiaiškinti, kas paskatintų jaunuosius klaipėdiečius „į mokymo įstaigas vykti darniau“.
Teigiama, kad gyventojų nuomonė, siekiant išsiaiškinti, kas paragintų juos naudotis „švariomis“ transporto priemonėmis, yra labai svarbi.
Klaipėdiečių apklausoje prašoma atkreipti dėmesį ir pažymėti, ko dar trūksta mieste, kad automobiliais būtų naudojamasi tik būtinais atvejais.
Esą galbūt reikėtų dviračių saugyklų prie mokymo įstaigų, galbūt dviračių takus vertėtų nutiesti iki pat mokyklų, klausiama, gal trūksta didesnių dviračių nuomos galimybių, geresnės dviračių takų priežiūros žiemą ar įrengti dviračių takus tarp Klaipėdos rajono ir Klaipėdos miesto. Taip pat domimasi, gal reikėtų greitesnio viešojo transporto ar dažniau kursuojančių autobusų iš Klaipėdos rajono į Klaipėdą.
Kaip pavyzdys, kuriant patogius persėdimo taškus, pateikiamas jau egzistuojantis bendradarbiavimas su Klaipėdos rajonu.
Įrengus persėdimo tašką naujoje „Žaliakelio“ stotelėje, kuri yra Klipščiuose, tėvams nereikia važiuoti į Klaipėdą, kad įsodintų savo atžalas į viešojo transporto priemones, vežančias miesto link.
Teigiama, kad apklausos rezultatai bus reikšmingi rengiant kitą trimetį darnaus judumo veiksmų planą, taip pat tolesnėms diskusijoms, kaip pagerinti ir pritraukti daugiau miesto gyventojų pasirinkti keliones viešuoju transportu, dviračiais ar paspirtukais.
Vis dėlto lig šiol nėra paskaičiuota, kiek procentų klaipėdiečių vaikus į mokyklas iki karantino veždavo savo automobiliais.
Naujausi komentarai