Tokia tvarka galios, jeigu miesto tarybos nariai pritars šiai naujovei.
Iki tol dar reikės patvirtinti kontrolės bilieto kainą ir nustatyti, kaip už jį bus galima sumokėti – grynaisiais ar tik banko kortele.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovas Gintaras Neniškis teigė, kad tokia tvarka jau galioja Vilniuje ir Šiauliuose.
Statistika skelbia, kad iš visų keleivių, kurie važiuoja be bilietų, 20–25 proc. yra linkę įsigyti kontrolės bilietą. Kiti nesutinka įsigyti net ir šio vienkartinio bilieto, o dar kiti piktybiškai niekada neperka bilieto ar yra linkę konfliktuoti įsileisdami į ilgas diskusijas, kodėl važiuoja nesumokėję.
Yra nemažai ir tokių žmonių, turinčių teisę įsigyti lengvatinį bilietą, bet tuo metu neturinčių dokumento, kuris patvirtintų tokią jo teisę.
Gintaras Neniškis / Vytauto Petriko nuotr.
Pagal dabartinę tvarką, net jei žmogus sutinka sumokėti baudą už važiavimą be bilieto, bet neturi asmens tapatybę patvirtinančio dokumento, jis turi būti gabenamas į policiją.
Tam gaištama daug laiko, kuris gali būti išnaudotas kitoms kontrolierių patikroms atlikti.
Įvedus šią tvarką bus galima daugiau dėmesio skirti piktybiniams nemokėtojams.
„Įvertinę pliusus ir minusus, manome, kad teigiamų pusių įvesti kontrolės bilietą yra daugiau. Įvedus šią tvarką bus galima daugiau dėmesio skirti piktybiniams nemokėtojams. Tai kur kas geriau, nei tikrintojus apkrauti administraciniu darbu ir keleivius – nemalonumais. Toks bilietas iš dalies primins užmaršumo mokestį tiems, kurie nesumoka už automobilio stovėjimą mokamoje miesto zonoje“, – teigė G. Neniškis.
Kontrolės bilietas gali būti penkis ar šešis kartus brangesnis nei vienkartinis, bet ne lengvatinis bilietas.
Šiuo metu keleivių kontrolę mieste vykdo trejiems metams konkursą laimėjusios saugos tarnybos „Ekskomisarų biuras“ darbuotojai.
Naujausi komentarai