Pabrėžiama, kad nuo pat Kuršių nerijos nominacijos įrašymui į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą pateikimo buvo žinoma, jog tilto į Kuršių neriją niekada nebus galima statyti.
„Tai yra tarptautinis Lietuvos įsipareigojimas, siekiant išsaugoti ir tvariai valdyti UNESCO statusą turinčią vertybę“, – pabrėžia nacionalinė komisija.
Skaityti daugiau: //klaipeda.diena./naujienos/klaipeda/miesto-pulsas/siulymas-statyti-tilta-i-kursiu-nerija-kelia-susirupinima-1210479
Patys pasirinko vietą kur gyventi ir vis dar yra norinčių gyventi ten kur galima atvykti tik keltu . Nežinojo ? :) Dabar sėdite tyliai be aimanų , nes Lietuvos mokesčių mokėtojai neturi jokio reikalo jums statyti tiltus .
autobusas perveža apie 80 žmonių, reiškiasi 1 vežimu neįvažiuoja apie 80 automobilių, tai koks tau"pis...alas" kokie ten amortizatoriai, jie gamtos neteršia, o va krūva automobilių teršia ir užkemša viską
Tai padidinkit įvažiavimą į Neringą iki 1 tūkst. ir ateitis bus dar niūresnė. Jūs gal apsispręskit. Tai jums vietos automobilių statymui trūksta, nes labai daug suvažiuoja. Tai ateitis niūri. O tai ką tiltas pakeistų ? Padidėtų Neringos plotas ?
>>> Kas pasikeistų? Būtų užtikrintas susisiekimas visą parą, nebūtų kilometrinių eilių kuriose žmonės užvestais automobilių varikliais palengva judėtų į keltą, sumažėtų tarša....dar ko nors? Pabandykite uždaryti penkioms valandos Vilnių, Kauną ar kokį Alytų, gal suprasite apie ką kalba.
O Viešpatie Jasaiti, tu pasakyk iš kokiu pinigu laikosi tavo savivaldybe, kiek tu lešu surenki ir kiek gauni dotacijos iš visu Liertuvos mokesčiu moketoju pinigu.. kam tau tiltas, jei vasara verki, kad Neringa dusta nuo automobiliu...kam tu baisiai trokšti pasigerinti ir del to lendi i š...., tiesiog geda taves klausytis, budamas plikas kaip tilvikas, nors nedaryk gedos dabartiniai savo partijai, šneki jau kaip žem...., kad tik šneket....vienas priekvailis noredamas isiteikt kitam jau nepriklausomybes pradžioj state aerodroma prie Nidos..baik užsimineti demogogija, geriau pradek ruoštis vasaros sezonui, nes juk žinai"pagal jurgi ir kepure"
sausio 24 d., Neringos mero padėjėja viešiesiems ryšiams, Natalija Mogučaja-Vaineikienė pakliuvo policijos pareigūnams neblaivi už vairo, ir jai buvo nustatytas vidutinis girtumo laipsnis, už tai jai pusmečiui atėmė vairuotojo teises, o kadangi skyrė dar ir 800 eurų baudą, ji negali nusipirkti dviračio, atvažiuoti darban į monaką, kad sušukuotų mero mintis. Tad teks merui laukti kol padėjėja išsiblaivys ir pusmečiui užsičiaupti.
Matyt otkato vaizdiniai meriukui visai smegenėles suminkštino. Keltai negerai, automobilių gausa Kuršių nerijoje jau "gerai". Viskas jo galvoje apsivertė aukštyn kojomis. Ne be pagrindo, oi ne be pagrindo. Juk reikia jam ir jo palikuonims sukurti"rojų žemėje", iš mero algos ne rojus, o pragaras. O dangstyti savo norus nerijos gyventojų "gėrio siekimu" labai jau žema.
> Sakote , kad pelno siekianti įmonė, kuri stengiasi kuo daugiau perkelti keleivių bei transporto priemonių mažina srautus? Jūs gal galvą feiriu išsiplaukite - sako padeda :)
tiltas kainuotų šiandienos kainomis, mažiausiai 300'****'****. Statyba užtruktų mažiausiai 10 metų, neskaitant kitų veiksnių, vien tik dėl infliacijos, kaina išaugtų kelis kartus, ( pavyzdys, kaip čierka ant stalo : šitas vyrukas beveik 10 metų stato kaimelio kulturnamį, kurio galutinę kainą paskaičiuos FNTT ir STT ). Citata : " ... laukia eilė tarptautinių kompanijų, kurios pastatytų tiltą ir jį administruotų gal 10 - 12 metų ..." Žinant dar komunizmo vadybininko " ilgojo stabilizatoriaus šleževičiaus taksą : 5% nuo samatos ", otkatą suskaičiuokite patys. Argumentas statybai rimtas. Citata : " ... esu žmogus kuris girdi tik argumentus ...", " ... tai ir yra strateginis mastymas ..." .
Tiktai tiltas pagerins ekologine gerove pajuryje. Kiek benzino, mazuto isdegina keltai ir masinos laukdamos eilese? Ar dar igalus blaiviai galvoti Shvabiniai dolbajobai ir ko tyli zalieji gamtos saugotojai ? Ka rezimo aferistai isakymo nedave ?
Nusisneki. Matei kapinese ubago antkapi su ikatu stulpeliu ir numeriu, o bandiugos ar ,,nusipelniusio ,, valstybei aferisto - marmuro obeliskas. Girdejai kad kazkur baznycia varpais skambina tik nezinai kurioj parapijoj. KOLTAS VISUS SULYGINA -- taip yra is tiesu.
mulki paziurek visa ziema ir rudeni tu masinu tik neringos gyventoju,keltai bereikalo vazineja tusti,gal geriau mazintu mokescius i ta smiltyne,o nidoj kaip ir juodkrantej nyku ir tuscia,kaip ir klaipedoj,kam ta tilta statyt del ę menesiu .o siaip ko i ta nida verziasi runkeliai nesuprantu ten pabuves diena gali isproteti,arba gerti,,,,
Suprask, koks vargas gyventi Neringos savivaldybėje.. tik paprasti mirtingieji nei žemės ar buto ten įpirkti negali, nei per ekologinius mokesčius vasarą pravažiuoti. O šiaip tai valstybei šiuo metu daugiau nėra kur pinigų kišti, kaip išleisti kelis šimtus milijonų eurų, kad keli šimtai žmonių greičiau nei keltu persikeltų.
užtenka prisiminti, kaip tas gipsis snargliais taškėsi, kai lasausko vaikis, tą akmeninę okupanto galvą alksnynėje, prieš išvežant į akmens skaldyklą, juodu polietilenu apvyniojo
Klauseme radijo laidos si rytmeti, juokingai atrodo, matote, nespeja i kelta......tai reikia speti, kas trukdo, vaikiski paistalai, zinant ir girdint keliu bukle bei sugriuvusius tiltus Lietuvoje, kur per neprkl. laikotari viskas baigia suputi, , o ponams is sostines tilto prireike.....vasaros kurortus nuvykti.....
tegu kraustosi kur dirba, o ne kurorte gyventi ir dirbti užmaryje.
Ar tas žmogus suvokia, kokie pakitimai būtų tilto statybos? Esami keliai ir tiltai baigia sugriūti, čia nykštukai naujo krištolinio tilto nori.
Siūlau nebekelti nemokamai automobilių, yra viešas transportas mieste gerai išplėtotas. Atvažiuojat autobusu, persikeliat keltu ir toliau autobusu važiuojat.
Kiek tiltų ir kelių galima suremontuoti už 70 - 100 milijonų ? Čia keliems tūkstančiams išmesti į kibirą...
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)