Ryte, po aštuntos, užsukę į mažųjų laivų uostą Smeltalės upėje, žmonės pamatė, kad kone pusė vieno pramoginio katerio paniro į vandenį.
„Ryte išplaukiau žvejoti, pasižiūrėjau, kad vienas laivelis - po vandeniu. Žmogui turbūt nelaimė atsitiko“, – sakė vyras.
Žmonės iškvietė tarnybas. Prie katerio matėsi išsilieję naftos produktai, vandenyje teko statyti bonines užtvaras.
„Priekyje yra boninės užtvaros, o uostas pastatė savo užtvaras. Paskui mes jas susirinksime. Jas pastatėme ten, kur siauresnis ruožas ir srovė suneša viską į vieną vietą“, – kalbėjo pamainos vadas Žydrūnas Beržinskas.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Prie skęstančio laivo pasirodė aplinkosaugininkai – skaičiuos žalą gamtai. Nors ji neturėtų būti didelė, katerio savininkas patikino aplinkosaugininkus, kad laive tebuvo 30 l benzino.
Tuo tarpu, kiti pareigūnai darbavosi su kibirais. Ugniagesiams neteko iškelti skendusio laivo, jame nelikus vandens, kitas kateris sugebėjo laivelį nutempti.
Kas atsitiko, kad kateris skendo, žmonės tik spėlioja.
„Buvo koks defektas prie variklio“, – teigė vyriškis.
Tikroji priežastis paaiškės po katerio apžiūros. Laivelius laikantys nepamena, kad kurio nors klaipėdiečio turtas čia būtų kada nors skendęs, nors laivelių šiame uoste – per akis.
„Yra labai daug vyresnio amžiaus žmonių, kurie per visą gyvenimą užgyveno tą laivelį“, – kalbėjo bendrijos pirmininkas Andrius Mikėnas.
Smeltalės upėje švartuoja apie 400 mažų, pramoginių laivelių bei valčių. Jų vis daugėja.
„Kolektyvas atsinaujina, atsijaunina, atsiranda naujų“, – sakė A. Mikėnas.
Ši teritorija dėl netvarkos ir laivų pašiūrių vadinama Klaipėdos Šanchajumi.
„Savivaldybėje yra padarytas projektas. Nežinau, kaip bus su pinigais. Žada, kad 2025 m. tvarkys uosto krantinę. Bet žinote, kaip būna – infliacija, karas. Tai nepriklauso nuo mūsų“, – teigė A. Mikėnas.
Kol kas laivelių savininkai išsivalė dalį upelio, kad mažas gylis netrukdytų išplaukti. Jie patys pradėjo tvarkyti aplinką bei byrančias krantines.
Naujausi komentarai