Dienraščio „Klaipėda“ skaitytoja Stasė, dažnai važiuojanti tiek į Šilalę, tiek į Kvėdarną, nustebo sužinojusi, kad nebebus galimybės nuvažiuoti į šiuos miestelius, kadangi autobusai nebekursuoja.
"Labai gaila, kad neliko tarpmiestinio autobuso, vežančio iš Klaipėdos į Tauragę. Jis važiuoja per Rietavą, Kvėdarną, Šilalę. Pati dažnai važiuodavau į Šilalę, Kvėdarną. Iki Rietavo vis dar galima nuvažiuoti, o į minėtus miestus nebeliko nė vieno autobuso. Galbūt kas nors galėtų paaiškinti, kodėl taip nutiko? Jeigu negali didelio autobuso leisti, galbūt galėtų mažesnį, kaip būdavo per COVID-19 pandemiją?" – klausė moteris.
Anot "Klaipėdos autobusų parko" generalinio direktoriaus Vaido Ramanausko, yra kelios priežastys, dėl kurių keičiasi tarpmiestinio transporto sistema.
"Pabrango degalai, pakilo įvažiavimo į stotis mokesčiai. Dar viena priežastis – naujas transporto kodeksas, kuris nustato didesnį reikalavimą transporto priemonėms dėl neįgaliųjų, tai labai brangina mūsų paslaugą", – teigė pašnekovas.
Tad matant tokią perspektyvą jau dabar kai kurie autobusų parkai atsisako nepelningų maršrutų. O šis, kuriuo vežama iš Klaipėdos į Tauragę, patenka į nepelningų maršrutų sąrašą.
Norėdami, kad autobusas vėl kursuotų, gyventojai turėtų kreiptis į Susisiekimo ministeriją.
Vežama tik tais autobusais, kuriuose pakankamai keleivių. Vežti nutolusiais nuo pagrindinių magistralių maršrutais – nerentabilu. Tokiais atvejais ministerija gali skelbti konkursą vežėjui tam tikru maršrutu parinkti.
Taip pat pastebima, kad labai didelę įtaką turėjo ir COVID-19 pandemija. Per ją buvo sustojęs autobusų judėjimas, keleivių srautas akivaizdžiai sumažėjo, tad daugelis vežėjų į nuošalesnius maršrutus taip ir negrįžo.
Naujausi komentarai