Už automobilių stovėjimą nesusimokėjusius vairuotojus kontroliuos didesnės pajėgos. Į gatves išsiųstas antras ekipažas, kuris prižiūrės, ar mašinų savininkai sąžiningai moka rinkliavą.
"Situacija gera. Pradėjus dirbti antram kontrolės ekipažui, rezultatai bus dar geresni. Manau, kad įgyvendinsime planus", – tvirtino viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis.
Per tris mėnesius rinkliavos už automobilių stovėjimą numatoma surinkti 380 tūkst. litų.
Per dieną vienas ekipažas užblokuoja ne mažiau kaip 10 automobilių, kurių vairuotojai nesusimokėjo už stovėjimą, ratų. Pasitaiko ir tokių dienų, kai ratų blokatorius uždedamas 40–50 mašinų.
Anot G.Neniškio, pusantro mėnesio dažniausiai ratai buvo blokuojami už Kelių eismo taisyklių pažeidimus.
"Vairuotojų kultūra prasta. Jie nesupranta, kad mašinų negalima palikti ant šaligatvių. Automobilius stato bet kur. Dabar pažeidusių Kelių eismo taisykles ir nesusimokėjusių už stovėjimą vairuotojų skaičius išsilygino. Pamažu apsiprantama, kad mašinos statyti bet kur negalima", – pabrėžė G.Neniškis.
Vairuotojui, nesusimokėjusiam už automobilio stovėjimą, skiriama bauda kaip už kelio ženklo pažeidimą. Priklausomai nuo ženklo už šį pažeidimą gresia įspėjimas arba bauda nuo 20 iki 100 litų.
Už automobilių stovėjimą nesusimokėję vairuotojai įkliūva ir dėl kitų pažeidimų – neturi transporto priemonės draudimo, vairuotojo pažymėjimo ar net vairuoja neblaivūs.
Nuo birželio 1 d. bus apmokestintas ir automobilių stovėjimas pajūryje. Aikštelėse išliks tokia pati tvarka kaip ir pernai.
"Užtvarus paliksime, kad nebūtų paralyžiuotas įvažiavimas, neprivažiuotų daugiau automobilių nei telpa. Gi reikia ir greitajai pagalbai pravažiuoti, ir šiukšles išvežti", – tvirtino G.Neniškis.
Pirmojoje Melnragėje bus pastatyti šeši stovos skaitikliai. Čia bus kontroliuojama griežčiau. "Nebebus tokių dalykų, kaip visiškai užstatyta Molo gatvė, kad pravažiuoti negali net miesto autobusai", – pabrėžė direktorius.
Naujausi komentarai