Pereiti į pagrindinį turinį

Vitės bendruomenei – uosto pažadai

2016-07-14 09:07

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus yra pirmasis uosto vadovas, susitikęs su Vitės kvartalo gyventojais. Žmonėms rūpėjo naujienos apie uosto vystymosi perspektyvas bei ko laukti iš tokios kaimynystės.

Viltys: A.Vaitkus pasakojo ne tik apie planus plėsti uostą, bet ir norą gražinti Klaipėdą bei daryti klaipėdiečių gyvenimą patogesnį.
Viltys: A.Vaitkus pasakojo ne tik apie planus plėsti uostą, bet ir norą gražinti Klaipėdą bei daryti klaipėdiečių gyvenimą patogesnį. / Uosto direkcijos nuotr.

Kaimynystė kelia klausimų

Susitikimas surengtas todėl, kad pavasarį susibūrę į bendruomenę Vitės gyventojai pradėjo stengtis pagerinti šios uostamiesčio dalies žmonių būtį ir bendrauti su uosto bendrovėmis.

Bendruomenės pirmininkas Tomas Meškinis ir Prekybos uosto seniūnaitis Ruslanas Shneiderat ėmė minti uosto bendrovių biurų slenksčius, ieškodami kompromisų tarp įmonių bei gyventojų interesų.

Antradienį vakare Vitės mokyklos salėje viešėjo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas bei KLASCO ir Krovinių terminalo atstovai.

Vienas pagrindinių šio susitikimo tikslų buvo supažindinti bendruomenę su uosto vystymo perspektyvomis. Šiuo metu rengiamas bendrasis uosto planas, kuris numatys galimą uosto plėtrą, todėl gyventojams buvo svarbu žinoti, kaip šie planai pakeis kvartalo žmonių gyvenimą.

Uostas maitina šalį ir miestą

Pasak Uosto direkcijos vadovo, šiandien Klaipėdos uostas yra sparčiausiai augantis Baltijos jūros regione. Krovinių apyvarta kasmet auga, o tai reiškia ir didesnes pajamas į valstybės ir savivaldybių biudžetus.

"Prieš dvejus metus į valstybės biudžetą uostas generavo apie 590 mln. eurų, pernai buvo įnešta 685 mln. eurų, o tai yra 92 mln. eurų daugiau. Tačiau jeigu uostas vieną dieną pasakytų, kad nepriima naujų krovinių, stipriai kristų žemyn jo pajamos“, – gyventojams aiškino Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius A.Vaitkus.

Anot jo, šiandien pagrindiniai Klaipėdos uosto prioritetai yra gilinti akvatoriją ir plėsti teritoriją.

„Turime parengti planus, kaip uostas vystysis po penkerių ir dešimties metų, nes esamų Klaipėdos uosto teritorijų krovos potencialas bus išnaudotas iki 2026 m. ar net greičiau“, – pristatydamas uosto plėtros galimybes pabrėžė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktorius Artūras Drungilas.

Krovinių terminalo technikos direktoriui Eduardui Plauškai gyventojų atstovai įteikė padėką už tai, kad įmonė ėmėsi finansuoti daugiabučių namų tarp Sportininkų, Pušyno gatvių bei skersgatvio aplinkos sutvarkymo ir automobilių stovėjimo aikštelių techninį projektą.

Pažadas: gatvės po langais nebus

A.Vaitkus kalbėjo klaipėdiečiams aktualiais klausimais, nevyniojo žodžių į vatą, tiesiai ir aiškiai atsakinėjo į klausimus.

Vienas jų: kokia yra prieš ketverius metus pasirašytos sutarties – tiesti Naujosios Uosto gatvės tęsinį priešais Švyturio gatvėje gyvenančių žmonių langus perspektyva?

A.Vaitkus patikino gyventojus, kad ši sutartis yra neteisėta, todėl keturių eismo juostų gatvė čia nebus tiesiama.

Žmonėms rūpėjo ir kitas klausimas – kodėl iki šiol neįgyvendintas projektas statyti pėsčiųjų tiltą virš geležinkelio linijų ten, kur kelis dešimtmečius žmonės trumpindavo kelią prie jūros.

Tiesa, čia dalį bėgių nesunku įveikti, nes padaryti takai. Taip įrėminta tik dalis geležinkelio. A.Vaitkus išsakė kategorišką nuomonę, jog tiltas šioje vietoje nereikalingas ir net būtų pavojingas. Mat jis būtų nutiestas virš dažnai labai sauso pajūrio miško, todėl net nedidelis gaisras keltų pavojų netoliese esančiai naftos bazei, geležinkeliu naftos produktus gabenantiems vagonų sąstatams ir visiems gyventojams.

Uosto direkcijos generalinis direktorius išreiškė viltį, kad Vitės bendruomenės žmonės ir uosto įmonės taps gerais kaimynais, kurie draugiškai spręs visas kylančias problemas bei stengsis, kad gyvenimas Klaipėdoje, ypač šiaurinėje jos dalyje, būtų patogesnis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų