Prieš dvejus metus Vokietijos automobilininkų klubas ADAC išbandė kinišką sedaną „Brilliance BS6“ tikrindami, kiek jis atitinka europinius pasyvaus saugumo reikalavimus. Rezultatai tąkart buvo tragiški - susidūrimo testo rezultatus ekspertai pavadino sukrečiamais, nes realios avarijos metu toks automobilis greičiausiai taptų visų viduje esančių žmonių įkapėmis.
„Brilliance“ kompanijos vadovai, gavę 1 ir iš 5 galimų žvaigždučių keleivių saugumo kategorijoje, tokius europiečių išvadas pavadino tendencingomis, tačiau vis dėlto pažadėjo šiems dalykams skirti daugiau dėmesio.
Siekdami išsiaiškinti, kaip kiniečiai laikosi duoto žodžio, ADAC ekspertai nutarė išbandyti kitą sedaną - „Brilliance BS4“. Šįkart automobilis buvo vertinamas pagal naują, neseniai įsigaliojusią „EuroNCAP“ balų skaičiavimo sistemą. Galutiniam rezultatui dabar įtakos turi ir tai, kaip viduje esantys žmonės yra apsaugomi nuo traumų, mašinai gavus smūgį iš užpakalio (tokiais atvejais ypač didelė kaklinės stuburo dalies traumos tikimybė). Taip pat vertinama, kaip automobilis aprūpintas aktyviomis saugos priemonėmis.
Deja, ADAC nuosprendis ir šį kartą buvo negailestingas - „Brilliance BS4“ keleiviams mirtinai pavojingas bet koks incidentas kelyje. Įvertiną visas deformacijas vokiečiai šiam modeliui neskyrė nė vieno taško!
Tiesa, ekspertai pripažino, kad jei eksperimentas būtų buvęs atliktas bent prieš pusmetį, kai galiojo senoji „EuroNCAP“ balų skaičiavimo sistema, „Brilliance BS4“ būtų galėjęs pretenduoti į tris žvaigždutes. Kita vertus, prieš keletą savaičių atlikti analogiški „Mitsubishi Lancer“, „Mazda 6“, „Toyota iQ“ bei „Avensis“ bandymai, nesutrukdė šiems ratuočiams gauti maksimalaus 5 žvaigždučių vertinimo.
Naujausi komentarai