Susisiekimo ministerija yra pasirengusi svarstyti visus siūlymus kurti naują oro vežėją, kurio bazinis oro uostas būtų Vilniuje. Ministerija taip pat svarstytų prašymus steigti naują oro vežėją AB „flyLAL - Lithuanian Airlines“ (kuriai keliama bankroto byla) pagrindu, jei tokie teikimai būtų aktualūs atsižvelgiant į pasikeitusią situaciją rinkoje.
„Bendrovės „flyLAL - Lithuanian Airlines“ veiklos tęstinumas didžiąja dalimi priklauso nuo pačių įmonės akcininkų iniciatyvos. Tie du pasiūlymai, kuriuos anksčiau esame gavę iš AB „flyLAL - Lithuanian Airlines“, šiandien nebėra adekvatūs esamai situacijai, tad nemanome, kad jie turėtų būti dar kartą svarstomi neįvertinus pokyčių pastarosiomis savaitėmis. Jeigu AB „flyLAL - Lithuanian Airlines“ pateiktų aktualų šiai dienai siūlymą, kuris numatytų realias, o ne popierines bendrovės veiklos tęstinumo galimybes, diskutuotume dėl jo ir svarstytume“, - teigia susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.
Jis pripažįsta, kad bendrovės „flyLAL - Lithuanian Airlines“ valdomas turtas - licenzijos, sutartys su kitais vežėjais, verslo infrastruktūra, nusileidimo laikai brangiuose oro uostuose - turėtų būti išsaugotas ir priduria, kad greičiausiai apie naujo vežėjo kūrimą kalbėti būtų sudėtinga tol, kol nebūtų matoma naujo finansiškai pajėgaus investuotojo atėjimo galimybių.
Bendrovė „flyLAL - Lithuanian Airlines“ ministerijai yra pateikusi du siūlymus - praėjusių metų gruodžio 19 d. ir šių metų sausio 20 d. - dėl įmonės veiklos atgaivinimo valstybės lėšomis. Apsvarsčiusi abu šiuos teikimus, Susisiekimo ministerija nusprendė nerizikuoti valstybės lėšomis gelbėjant privačią bendrovę.
Susisiekimo ministerija taip pat primena, kad visų suinteresuotų asmenų galimi siūlymai dėl oro vežėjų įsteigimo turėtų būti pateikiami oficialiai ir nustatyta tvarka.
Susisiekimo ministerija yra pasirengusi svarstyti visus siūlymus kurti naują oro vežėją, kurio bazinis oro uostas būtų Vilniuje. Ministerija taip pat svarstytų prašymus steigti naują oro vežėją AB „flyLAL - Lithuanian Airlines“ (kuriai keliama bankroto byla) pagrindu, jei tokie teikimai būtų aktualūs atsižvelgiant į pasikeitusią situaciją rinkoje.
„Bendrovės „flyLAL - Lithuanian Airlines“ veiklos tęstinumas didžiąja dalimi priklauso nuo pačių įmonės akcininkų iniciatyvos. Tie du pasiūlymai, kuriuos anksčiau esame gavę iš AB „flyLAL - Lithuanian Airlines“, šiandien nebėra adekvatūs esamai situacijai, tad nemanome, kad jie turėtų būti dar kartą svarstomi neįvertinus pokyčių pastarosiomis savaitėmis. Jeigu AB „flyLAL - Lithuanian Airlines“ pateiktų aktualų šiai dienai siūlymą, kuris numatytų realias, o ne popierines bendrovės veiklos tęstinumo galimybes, diskutuotume dėl jo ir svarstytume“, - teigia susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.
Jis pripažįsta, kad bendrovės „flyLAL - Lithuanian Airlines“ valdomas turtas - licenzijos, sutartys su kitais vežėjais, verslo infrastruktūra, nusileidimo laikai brangiuose oro uostuose - turėtų būti išsaugotas ir priduria, kad greičiausiai apie naujo vežėjo kūrimą kalbėti būtų sudėtinga tol, kol nebūtų matoma naujo finansiškai pajėgaus investuotojo atėjimo galimybių.
Bendrovė „flyLAL - Lithuanian Airlines“ ministerijai yra pateikusi du siūlymus - praėjusių metų gruodžio 19 d. ir šių metų sausio 20 d. - dėl įmonės veiklos atgaivinimo valstybės lėšomis. Apsvarsčiusi abu šiuos teikimus, Susisiekimo ministerija nusprendė nerizikuoti valstybės lėšomis gelbėjant privačią bendrovę.
Susisiekimo ministerija taip pat primena, kad visų suinteresuotų asmenų galimi siūlymai dėl oro vežėjų įsteigimo turėtų būti pateikiami oficialiai ir nustatyta tvarka.
Naujausi komentarai