„Neturiu tikslo dalyvauti vien dėl to, kad finišuočiau ar pasiekčiau vidutinį rezultatą. Komandos ambicijos – kovoti dėl vietos TOP-10 absoliučioje įskaitoje, o tam reikalingas konkurencingas automobilis, kurį šiuo metu dėl nepalankiai susiklosčiusių aplinkybių įsigyti ar išsinuomoti yra ypač sudėtinga“, – paaiškino A.Juknevičius.
Pasak lenktynininko, vienintelis konkurencingas automobilis, leidžiantis kovoti dėl aukščiausių pozicijų Dakaro ralyje, – T1+ klasės. Jų paklausa šiuo metu labai didelė, o pasiūla – minimali. Šią lenktyninę techniką gamina tik „Prodrive“ ir „Overdrive, o nauji gamintojai neskuba į rinką, nes daug problemų kelia trūkinėjančios tiekimo grandinės.
Sudėtingos aplinkybės lemia rekordines T1+ klasės automobilių kainas – jos prasideda nuo 800 tūkst. eurų.
Pirkti kaip reikiant neištestuotą naujos kartos T1+ automobilį už protu nesuvokiamus pinigus – neracionalu.
„Situaciją sunkina ir tai, kad vyresnės kartos T1+ klasės automobilių rinkoje tiesiog dar nėra, o nauji dar ne 100 proc. ištestuoti. Todėl, mano nuomone, privačiai komandai pirkti kaip reikiant neištestuotą naujos kartos T1+ automobilį be gamyklos techninio palaikymo už protu nesuvokiamus pinigus yra tiesiog neracionalu. Logiškiau – tiesiog palaukti metus“, – teigė A.Juknevičius.
Iki šiol A.Juknevičius trylika kartų dalyvavo Dakaro ralyje. Sėkmingiausias startas – dvylikta vieta 2018-aisiais (su šturmanu Dariumi Vaičiuliu) absoliučioje visureigių klasės įskaitoje.
Naujausi komentarai