Pereiti į pagrindinį turinį

Amžiaus viduryje – „panoraminiai“ lėktuvai

2011-06-17 14:34
Amžiaus viduryje – „panoraminiai“ lėktuvai
Amžiaus viduryje – „panoraminiai“ lėktuvai

Stiklinės salono lubos, vaizdas į žvaigždes ir prie kūno linijų prisitaikanti kėdė – tai Europos lėktuvų gamintojo „Airbus“ inžinierių ir dizainerių ateities oro transporto koncepcija. Taigi, kuo gi skraidysime 2050 metais!?

Dalis naujovių tikrai prasilenkia su realybe, tačiau yra ne vienas geras sprendimas, kuris jau po keleto metų galėtų būti pradėtas montuoti lėktuvų salonuose, rašo „Der Spiegel“. 

Sausas oras, siauros sėdynės, ankšti rankinio bagažo skyriai – visa tai dabar turi iškęsti lėktuvo keleivis, tačiau „Airbus“ gali paguosti – po 40 metų bus daug geriau. Tik šiek tiek luktelėkime... 

2050-aisiais skrisime lėktuvais, kurių stikliniame salonuose atsivers 360 laipsnių panorama, o keleiviai galės pažaisti virtualų golfą. 

„Airbus“ vystymo vadovas Charlesas Championas Grinvičo planetariume prie Londono pastebėjo, kad dalis šios vizijos jau dabar gali būti pradėta įgyvendinti ir po 10 metų tapti visiems „įprasta“ realybe. 

Ore keleiviai jausis ne tik patogiai, bet ir bus visiškai lygūs – neliks skirstymo į pirmąją (First), verslo (Business) ir ekonominę klasę (Economy Class). Net ir antsvorio kamuojami keleiviai jausis užtikrintai – prie jų kūno formos sugebės prisitaikyti naujos technologijos kėdės. 

Oras salone bus praturtintas vitaminais. Debesyse bus galima žaisti virtualų golfą, apsipirkti arba susipažinti su visomis mados naujienomis bei pasimatuoti rūbą virtualioje persirengimo kabinoje. 

Būvimas 10 tūkstančių metrų aukštyje jau bus ne kliūtis dalyvauti verslo konferencijose. Skrisdami virš kalnų viršukalnių, būsite informuoti apie jų aukštį ir pavadinimus. 

Kompanijos generalinis direktorius Thomas Endersas nusiteikęs viltingai. Esą nors dabar oro transportą kamuoja pačios įvairiausios problemos, ateityje orlaivių paklausa tik didės, jų poreikis augs ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje.  

„Aviacijos pramonė turės tokį ilgalaikį ekonomikos augimą, kuriam negalės prilygti beveik nei viena kita pramonės šaka“, - neseniai „Welt am Sonntag“ teigė T. Endersas. 

Šiuo metu oro transportas sukuria apie 8 procentus visos Europos bendrojo vidaus produkto (BVP). O tai – 1416 milijardų litų (580 mlrd. JAV dolerių). Dabar visame pasaulyje oro transporto sektoriuje dirba net 33 milijonai darbuotojų. 

2050 m. iš vieno taško į kitą reikės nuskraidinti jau 9 milijardus planetos gyventojų, skraidys 5 kartus daugiau lėktuvų. Ch. Championas nurodo, kad kompanijos „Airbus“ ateityje laukia 3 svarbiausi iššūkiai. 

„Žmonės nori skristi pigiai, patikimai ir ekologiškai“, - teigia „Airbus“ vystymo vadovas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų