„Litcargus“ paskelbė, kad prieš NATO viršūnių susitikimą ieško pastiprinimo – maždaug dvidešimties darbuotojų. Norint nepriekaištingai aptarnauti begalę pasaulio valstybių vadovų orlaivių, kurie atskris tiek į Vilniaus, tiek į Kauno oro uostus, reikalingas pastiprinimas.
„Esmė ta, kad vienu metu suvažiuos visos delegacijos. Laukiame apie 40–50 delegacijų. Iš viso bus apie trys tūkstančius narių, apie du tūkstančius – žurnalistų, nevyriausybinių organizacijų atstovų. Viskas dėliojama, skaičiuojama, nes neturime tiek įrangos ir pajėgumų, kad galėtume aptarnauti vienu metu. Todėl dabar norime pritraukti naujų darbuotojų, juos apmokyti, kad viskas praeitų sklandžiai. Šiuo metu trūksta apie dvidešimt kolegų įvairiose pozicijose. Visi nauji darbuotojai, kurie prisijungs prie mūsų, turės unikalią galimybę iš arti pamatyti ir atvyksiančius pasaulio lyderius“, – sakė vadybininkė Reda Urbaitienė.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
„Svarbiausia, kad darbuotojai būtų pilnamečiai ir kad mokėtų lietuvių kalbą. Keleivių aptarnavimo sferoje apmokymai trunka apie dvi savaites. O darbo prie lėktuvų – nuo dviejų savaičių iki mėnesio, įskaitant ir teoriją, ir praktiką“, – sakė mokymų vadybininkė.
Laukiame apie 40–50 delegacijų. Iš viso bus apie trys tūkstančius narių, apie du tūkstančius – žurnalistų, nevyriausybinių organizacijų atstovų.
„Dabar vyksta mokymai apie bagažo pristatymą keleiviams. Tie, kas nedirbę panašaus darbo, atrodo, kad čia juoko darbas, viskas paprasta, tačiau taip nėra. Yra įvairių niuansų, darbo specifikos. Pavyzdžiui, tokia situacija – keleivis nepasiėmė vieno vežimėlio bagažo. Įgula atsinešė atgal ir krovikai juos pasiėmė. Jeigu įgula ar mes nesudalyvautume šiame procese, tas bagažas būtų likęs viršuje ir keleivis jį būtų praradęs“, – kalbėjo instruktorius Artūras Cycarevas.
„Naujai priimamiems darbuotojams kažkokių specialių reikalavimų nekeliama. Tik pageidautina, kad turėtų B kategorijos vairuotojo pažymėjimą, o toliau jau mes apmokome. Mums reikalingi ilgalaikiai darbuotojai, nes apimtys plečiasi, skrydžių daugėja, kuo labai džiaugiamės. Oro uostai tikrai priima vis daugiau orlaivių ir keleivių“, – sakė R. Urbaitienė.
Kaip sutalpinti visus per NATO viršūnių susitikimą atskridusius orlaivius, o kur dar šimtai automobilių, kurie turės vežti delegacijas?
„Turbūt net milimetrais bus paskaičiuota, kur sutalpinti visus orlaivius. Sulauksime tokio dydžio ir tokios masės orlaivių, kokių dar nesame matę. Reikia pasirūpinti ir atitinkamais nusileidimo bei pakilimo takais. Tad laukia didelis iššūkis, tačiau mums didelė garbė prisidėti prie viso šio įvykio. Tai kartu – ir galimybė įgyti neįkainojamos patirties. Mes žinome, kad didžiausia vertybė įmonėse – juose dirbantys žmonės, nes be jų viena technika nedirbs ir vien dirbtinis intelektas žmonių tikrai nepakeis. Taigi pridėtinę vertę visgi įmonėje kuria žmonės“, – apie pasiruošimo užkulisius ir darbuotojų svarbą dėstė R. Urbaitienė.
Naujausi komentarai