- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuvą ir visą pasaulį sukaustęs COVID-19 vis labiau pratina gyventojus naudotis skaitmeninėmis technologijomis. Daugėja ne tik pirkimų internetu ar atsiskaitymų banko kortelėmis – jau ir būsto priežiūros klausimus žmonės įpranta spręsti saugiai ir išmaniai.
Specialistai sako, kad visuotinio karantino metu keitėsi gyventojų elgsenos įpročiai. Tradicinius apsipirkimus prekybos centruose vejasi internetinė prekyba, darbinius susitikimus keičia bendravimas per nuotolį, grynuosius bando išstumti bekontaktės bankų mokėjimo kortelės. Jų nuomone, COVID-19 sukelti ribojimai ir buvo akstinas labiau kliautis skaitmeninėmis technologijomis.
Daugiabučių namų ekosistemos valdytoja, bendrovė „Mano BŪSTAS“, taip pat pastebi, kad per pandemiją išaugo vartotojų būrys, kurie būsto priežiūros klausimus sprendžia pasitelkdami išmaniuosius įrenginius. Karantino metu ypač išaugo gedimų registravimas ne skambučiais, o per mobiliąją programėlę. Daugėja ir atsiskaitymų, kuomet gyventojai mokesčius už būsto priežiūrą sumoka per įmonės interneto platformą arba mobiliąją programėlę.
„Dar pirmosios viruso bangos metu raginome gyventojus elgtis saugiai ir vengti fizinių kontaktų tiek konsultuojantis su mūsų specialistais, registruojant gedimus, tiek dalyvaujant apklausose dėl namo reikalų, tiek mokant mokesčius. Šiam tikslui itin pasitarnavo mūsų prieš trejus metus sukurta savitarnos svetainė ir mobilioji aplikacija „eBŪSTAS“. Jos dėka daugelį būsto valdymo reikalų galima išspręsti saugiai, neišeinant iš namų. Mūsų klientų elgsenos analizė patvirtino, jog šis skaitmeninis įrankis pasiteisino ir yra patogus. Ypač – šiame suvaržymų kontekste“, – sako bendrovės „Mano BŪSTAS“ direktorius Mindaugas Genys.
Nuo pavasario, kuomet šalyje įsigaliojo judėjimo ir fizinių kontaktų ribojimai, iki dabar „eBŪSTO“ vartotojų skaičius išaugo 17 proc.
Spalį pasiektas ir dar vienas rekordas. Gedimų registravimas per skaitmeninę platformą, lyginant su ankstesniais mėnesiais, išaugo beveik 3 kartus. Tai rodo, jog siųsti pranešimus išmaniuoju įrenginiu klientams tampa patogiau, nei skambinti telefonu. Juolab, kad siunčiant gedimo aprašymą kartu galima pridėti ir nuotrauką, o tai leidžia įmonės specialistams greičiau identifikuoti gedimo priežastį ir imtis atitinkamų veiksmų.
„Žvelgiant į šiandieninę pandeminę situaciją ir klientų elgseną esame įsitikinę, kad „eBŪSTAS“ yra geriausia ir saugiausia priemonė, padedanti užtikrinti visapusišką namo priežiūrą išvengiant tiesioginio žmonių kontakto. Todėl ir toliau skatinu daugiabučių gyventojus naudotis šia programėle ir būsto priežiūros klausimus spręsti saugiai ir išmaniai“, – akcentavo įmonės direktorius M. Genys.
„eBŪSTO“ savitarnos svetainė bei išmanioji programėlė daugelį būsto priežiūros klausimų leidžia valdyti patogiai, saugiai ir išmaniai. Naudojantis šia platforma galima registruoti gedimus, bendrauti su konsultantais, dalyvauti apklausose ir balsavimuose, o svarbiausia – neinant į fizines įmokų surinkimo vietas apmokėti sąskaitas už būsto priežiūrą.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Šokiravo Vaišvydavos „Iki“ užfiksuotas pirkėjo ir apsaugininkės konfliktas (vaizdo įrašas)13
Socialiniuose tinkluose plintantis vaizdo įrašas iš prekybos centro „Iki“ Vaišvydavoje šokiravo žmones. Pasipylę komentarai atskleidė, kad įraše užfiksuota apsaugos darbuotoja pirkėjų pasipiktinimą sukėl...
-
SAM paskelbė, kas laikinai vežios COVID-19 vakcinas
Dėl praėjusios savaitės atvejo, kai išvežiojant vakcinas galėjo būti pažeistas reikalaujamas temperatūros režimas, sutarties su vežėju „Sotus derlius“ vykdymas yra laikinai sustabdytas, praneša Sveikatos apsaugos ministerij...
-
Prokurorai prašo teismo apriboti Atliekų rūšiavimo centro veiklą
Vilniaus apygardos prokuroras teismo prašo panaikinti Vilniaus Salininkų rajone, šalia daugiabučių, mokyklos ir darželio veikiančios įmonės Atliekų rūšiavimo centras taršos leidimą bei įpareigoti ją sustabdyti darbus lau...
-
Apie Lietuvos pašto skyrių „Akropolyje“: čia – visiška netvarka23
„Akropolyje“ esančiame Lietuvos pašte – visiška netvarka. Vyresnio amžiaus moterys nesilaiko karantino ribojimų: viena nežino, ką paspausti, kita ją konsultuoja, trečia klausia, kokią reklamą gavo, kaip ją grąžinti. ...
-
Fiksuoja kauniečiai: karantino metu pradėjo veikti lauko kavinės?44
Šiuo metu visoje šalyje vis dar galioja griežtos karantino sąlygos, apribojančios verslą. Viena sąlygų veikti viešo maitinimo įstaigoms ta, jog leidžiama maistą tiekti tik išsinešti. Tačiau kauniečiai fiksuoja, kad...
-
Asmeninė kavinė namuose: kaip technologijos keičia kavos gėrimo tradicijas
Daugelis savo ryto neįsivaizduoja be gardžios kavos puodelio. Šis ritualas suteikia dienai energijos bei skatina žvaliai kibti į darbus. Daugiau laiko praleisdami namuose, norime mėgautis lyg prabangioje kavinėje ruošto gėrimo skoniu. ...
-
„Maxima“ į darbuotojų ir klientų saugumą investavo per 4 mln. eurų5
Apsauginės veido kaukės ir skydeliai, vienkartinės pirštinės, pertvaros, įvairios dezinfekavimo priemonės, pirkėjų srautų reguliavimas, apmokami COVID-19 tyrimai, darbuotojų draudimas – šioms ir kitoms koronaviruso prevencijos pri...
-
„Klaipėdos medienos“ žalioji pertvarka: už 6 mln. eurų pradedamas gamybos modernizavimas7
Į žaliosios gamybos kompaniją transformuojama viena didžiausių Europoje medienos plokščių gamybos įmonė „Klaipėdos mediena” pradeda pagrindinį pertvarkos etapą. Per šiuos metus už 6,2 mln. eurų gamykloje bus įdiegtos Vo...
-
Anykščių „SPA Vilnius“ teigia kėlusi abejonių dėl darbuotojų skiepijimo nuo COVID-19
Praėjusią savaitę nuo koronaviruso paskiepijus dalį Anykščių „SPA Vilnius“ darbuotojų, įmonė teigia pati kėlusi abejonių, ar tikrai jai tai priklauso pagal prioritetą. ...
-
Šeštadienį ryte – galimi sutrikimai naudojantis SEB banko paslaugomis
Savaitgalį SEB banke bus atliekami planiniai informacinių sistemų profilaktikos darbai. Dėl jų naktį iš penktadienio į šeštadienį galimi sutrikimai naudojantis kai kuriomis banko paslaugomis. ...