Vandeniliu varomas autobusas būtų skirtas ilgoms kelionėms, juo galėtų važiuoti 18 keleivių. Ant stogo – vietos keturiems ar penkiems lengviesiems automobiliams, o motociklams skirta erdvė – pirmame aukšte.
„Symone“ savo projektą komentuoja taip: įprastos kelionės automobiliu pareikalauja daug vairuotojo jėgų, taip pat laiko ir išlaidų degalams (ar elektros energijai), o pasiekus tikslą pirmiausia reikia atsigauti ir lieka mažiau dienų pažintinėms ekskursijoms ar suplanuotiems renginiams, iškyloms, tad šis autobusas – patogi išeitis. Be to, universali transporto priemonė – draugiška aplinkai.
Startuolis sėkmingai užbaigė pirmą savo projekto finansavimo etapą – investuotojai skyrė 240 tūkst. eurų, dar 110 tūkst. pridėjo Burgundijos-Franš Kont regiono administracija.
„Symone“ teigimu, parengti kelionei autobusu visą „ekipažą“ – žmones, lengvuosius automobilius ir motociklus – užtruks 15 minučių. Kiek kainuos bilietas – kol kas neskelbiama, bet, preliminariais duomenimis, suma bus konkurencinga tai, kurią automobilio ar motociklo vairuotojas išleistų degalams ir kitoms savo transporto priemonės reikmėms.
Prancūzai užsibrėžę autobuso-automobilvežio prototipą pristatyti 2024-aisiais per Paryžiaus olimpines žaidynes, o iki 2030-iųjų įregistruoti bent 100 šių komfortiškų plento lainerių.
Startuolis savo pavadinimą pasirinko pagerbdamas žinomą Prancūzijos lenktynininkę Simone Louise des Forest (1910–2004), pasižymėjusią ir tuo, kad nė karto nepateko į eismo įvykius.
Naujausi komentarai