Vilnietis portalui pasakojo, kad prekybos centre į pirkinių krepšelį dėjosi mangus ir susigundė šalia sudėtais gražiais dideliais kokosais.
Kokoso riešutai buvo dailiai supakuoti, su pagaliuku pradurti skylutę ir šiaudeliu kokoso skysčiui išgerti.
Deja, vaikai ėmė raukytis tik pradėję gerti kokosų vandenį – skystis buvo surūgęs.
Suskaldžius kokoso riešutus, pasak vyro, vaizdas nuvylė dar labiau: baltoji kokoso dalis buvo suminkštėjusi ir pasidengusi juodu pelėsiu, pasidarė aišku, kad kokosai supeliję ir jau senokai nebevalgomi.
„Kokosai buvo visiškai nevalgomi – vienas jų buvo tiesiog surūgęs ir minkštas, o kitas visiškai supelijęs – visą baltą kokoso dalį dengė juodas pelėsis. Tada nutarėme ant pakuotės paieškoti galiojimo datos. Viename popierėlyje matėsi terminas 2020-ųjų rugpjūčio 23 d., kitame – 2020 spalio 11 d., o kokosus pirkau spalio 18-ąją“, – sakė vyras, ir prisipažino, kad parduotuvėje į galiojimo datą, deja, dėmesio visai neatkreipė.
Vyras pasakojo, kad mangai buvo parduodami su nuolaida, tad įsidėjęs porą mango vaisių, susigundė dar ir kokosais akcine kaina. Tiesa, vyras negalėjo tiksliai prisiminti, kokia ta kaina buvo. „Tiesiog užmečiau akį, kad kaina parašyta ant raudono popieriaus“, – tvirtino vilnietis.
Deja, kaip rodo čekis, kaina buvo ne tokia jau ir maža – 2,99 euro.
„Ir mangai, ir kokosai buvo sudėti į vieną didelę pintinę, kainos buvo ant raudono popieriaus, tikriausiai ten buvo nurodytos kelių vaisių kainos, galbūt susipainiojau, bet tikrai nemaloniai nustebau, kai čekyje pamačiau, kad kokosai kainavo 2,99 euro ir jokia nuolaida jiems nebuvo pritaikyta. Mangams nuolaida buvo pritaikyta, o kokosams – ne. Nei imdamas kokosus, nei savitarnos kasoje mušdamas prekes, į tikslią kokosų kainą dėmesio neatkreipiau, čekį patikrinau tik jau suskaldęs kokosus ir pamatęs, kad jie nevalgomi, galbūt tai buvo mano klaida“, – pasakojo vyras, ir džiaugėsi, kad čekio neišmetė.
Viename popierėlyje matėsi terminas 2020 08 23, kitame 2020 10 11, o kokosus pirkau spalio 18-ąją.
Į nemalonią situaciją vakar papuolęs vilnietis ragino ir kitus pirkėjus būti atidesnius – žiūrėti ir į kainą, ir į produkto galiojimo terminą.
Vyras informavo portalą, kad iš karto per mobiliąją programėlę užpildė skundą dėl pasibaigusio galiojimo prekės. Prekybos tinklas „Maxima“ sureagavo operatyviai. Jau pirmadienio popietę vyras sulaukė prekybos tinklo atstovų atsiprašymo ir į pirkėjo sąskaitą buvo grąžinti pinigai už sugedusius kokosus.
Nemalonią situaciją dėl nekokybiškos prekės pakomentavo ir prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.
„Apgailestaujame dėl nemalonios situacijos, su kuria susidūrė pirkėjas. Su juo susisiekėme ir pinigus grąžinome.
Šiuo metu aiškinamės šio incidento aplinkybes ir atliksime patikrinimą parduotuvėje. Imsimės veiksmų, kad tokios situacijos nepasikartotų.
Stengiamės, kad apsipirkimas mūsų parduotuvėse būtų malonus, o įsigytos prekės atitiktų klientų lūkesčius. Visgi, jei taip atsitiko, kad įsigyta prekė nebuvo kokybiška, gaminį pirkėjas gali grąžinti į parduotuvę kartu su pirkimo kvitu arba kreiptis el. paštu [email protected] pateikiant nekokybiško gaminio nuotrauką bei pirkimą įrodantį čekį.
Darkart labai atsiprašome kliento už nemalonią situaciją“, – sakė prekybos centro atstovė.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai