Sunku pasiekti namus
„Visi sukimai į kairę yra išeliminuoti. Yra ištisinė eismo juosta, žmonės į savo gyvenvietę papulti nebegali“, – kalbėjo vietos gyventojas Vygantas Vaitkus.
Norint grįžti namo, tenka pasivažinėti po miestą. Ir taip – beveik tūkstančiui gyventojų.
„Iki Raudondvario tilto. Ten būtų apsisukimas, kur tu gali apsisukti. Įsivaizduoju, kad iki jo yra apie kilometrą ar pusantro“, – aiškino V. Vaitkus.
Savivaldybė sako, kad kelio ženklinimas pakeistas, nes naujai gyvenvietei buvo nesaugu išsukti į miestą.
„Atsirado didelis poreikis jiems išvažiuoti link miesto centro. Todėl buvo tikslas padidinti saugumą jiems išvažiuoti į miestą“, – tikino Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Martusevičius.
O dėl didesnės senosios gyvenvietės savivaldybė atsako taip:
„Dėl 95 proc. patogumo ir saugumo truputėlį tenka ir paaukoti. Keletui gyventojų teks apsisukinėti kitoje vietoje, nes galimybės dabar nėra“, – sakė M. Martusevičius.
Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:
Savivaldybė siūlo gyventojams, kur apsisukinėti:
„Važiuojantys nuo miesto link Raudondvario, turėtų naudotis ežero gatve. Jiems yra galimybė pravažiuoti kitomis gatvėmis. Likęs kvartalėlis, kurį sudaro apie 10–20 namų, turėtų truputėlį pavažiuoti tiesiai ir, kur galima sukti į kairę, gali ten ir apsisukti“, – komentavo M. Martusevičius.
Alternatyvus kelias – nepritaikytas
Gyventojai sako, kad alternatyvus kelias nepritaikytas aplinkkeliui.
„Ežero gatvė yra neasfaltuota. Įsivaizduokite: važiuoja sunkus transportas, lengvieji automobiliai... Kokios dulkės kyla, koks garsas! Ta gatvė tikrai nepritaikyta aplinkkeliui“, – manė V. Vaitkus.
Aplinkkelio gyventojai, dabar gyvenantys lyg autostradoje, sako, kad čia važiuoja ir lengvosios, ir sunkiasvorės mašinos.
Pilna dulkių šalia kelio. Aš negaliu pabūti kieme, negaliu atsisėsti prie stalo, negaliu drabužių padžiauti.
„Tiems, kurie čia negyvena, vienodai rodo. O savi važiuoja iš lėto“, – pasakojo vietos gyventoja.
„Pilna dulkių šalia kelio. Aš negaliu pabūti kieme, negaliu atsisėsti prie stalo, negaliu drabužių padžiauti“, – atviravo vietinis.
Sunkiasvorių mašinų vairuotojai sako, kad jiems – dar sudėtingiau.
„Tiek kilometrų reikia pravažiuoti, kad užsipiltume kuro. Čia logika kažkokia yra ar nėra?“ – piktinosi vairuotojas.
Ramybėje nepaliks
Ne tik gyventojai, bet ir verslas tapo atskirtaisiais. Degalinė nebesulaukia klientų.
„Apyvarta krito. Buvo rytiniai pirkėjai, nuolatiniai pirkėjai, pirkdavo kavas, sumuštinius, o dabar jų nebeliko, nes jiems neapsimoka važiuoti iki „Maximos“, apsisukti ir grįžti“, – pabrėžė degalinės darbuotoja Lina Šimkuvienė.
Negana to, Raudondvario plente buvo dvi eismo juostos nuo rajono pusės link Kauno. Liko viena.
Gyventojai sako, kad jaučiausi nesaugiai, o dauguma rizikuodami kerta ištisinę liniją. Žmonės pastebi padidėjusį avaringumą, per savaitę suskaičiavo penkias avarijas. Kelios iš jų techninės, be policijos įsikišimo. Viena – su sužalotu kūdikiu.
„Automobilis „Hyundai“, vairuojamas 35 metų moters, sukdamas iš šalutinio kelio, kliudė pagrindiniu keliu važiuojantį automobilį „Mercedes-Benz“, kurį vairavo 49 metų vyras. „Hyundai“ automobilyje važiavo keleivis kūdikis, jis buvo pristatytas į gydymo įstaigą apžiūrai“, – kalbėjo Kauno policijos atstovė Reda Zarauskienė.
Savivaldybė nieko keisti nesiruošia, nes esą toks ženklinimas ilgoje perspektyvoje bus naudingesnis sprendžiant milžiniškus mašinų formuojamus kamščius. Tačiau gyventojai su tuo taikstytis nežada ir rengiasi protestams.
Naujausi komentarai