Pats autorius savo parodą vadina apsišaukėlio fotografijos paroda, kadangi visi postfotografiniai vaizdai daryti tik mobiliuoju telefonu, tai ir yra pagrindinė autoriaus mintis ir išskirtinumas.
V.Kinčinaičio teigimu, jis, daugelį metų padėjęs ir organizavęs kitų menininkų parodas, vieną dieną paklausęs savęs, kodėl neatidaro savosios ir nepasiūlo kūrybos Lietuvos meno centrams.
Kaip pats teigė, jautė stiprų lūžį, kad iš kuratoriaus, kuris nuolat atidarinėja svetimas parodas, turi tapti pačiu autoriumi, bet tai buvo įdomus patyrimas.
Pasak V.Kinčinaičio, parodos idėja paprasta – ji adresuota žiūrovams, kad būtų drąsesni.
O siunčiama žinutė reiškia, kad instagramas yra ne vien tik gražių patiekalų ar gimtadienių galerija.
Išnaudojant mobilųjį telefoną, esą kiekvienam galima išbandyti savo pasaulio matymą, estetinę pajautą bei pamatyti, kad telefonas gali būti ne tik komunikacijos priemonė, bet kūrybos įrankis.
"Aš jau prieš kelerius metus supratau, kad mūsų gyvenimus anksčiau ar vėliau pasiglemš mobilusis telefonas, nes į jį suteka viskas, visos mūsų emocijos, santykiai, verslas, pramogos. Neleisiu ir nepasiduosiu, kad ši priemonė mane susiurbtų kaip pasyvų vartotoją, bet jį išnaudosiu kūrybingai kaip saviraiškos priemonę", – kalbėjo V.Kinčinaitis.
Vilniaus dailės akademijoje meno istorijos ir teorijos specialybę įgijusio V.Kinčinaičio instagraminių fotografijų yra MO muziejaus kolekcijoje bei privačiuose rinkiniuose.
Klaipėdos kultūrų komunikacijų centro Parodų rūmuose šio autoriaus parodą galima apžiūrėti iki birželio 5 d.
Naujausi komentarai