Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) direktorius Gintaras Neniškis teigė, kad daugumoje autobusų sumontuotos vaizdo kameros, kurios suteikia galimybę analizuoti važiavimą.
„Pastebime, kad dažniausiai autobusų vairuotojai staigiai stabdo dėl kitų eismo dalyvių manevravimo, persirikiavimo, išvažiavimo iš šalutinių kelių. Kadangi autobusų gabaritai didesni, reakcija lėtesnė, bet stipresnė“, – teigė direktorius.
Pastebime, kad dažniausiai autobusų vairuotojai staigiai stabdo dėl kitų eismo dalyvių manevravimo, persirikiavimo, išvažiavimo iš šalutinių kelių.
Pasak G. Neniškio, kad užtikrintų keleivių saugumą, šie nuolat perspėjami tvirtai laikytis ar atsisėsti, jeigu yra laisvų vietų, tačiau žmonės esą dažnai nurodymų nepaiso.
„Labai retai, tačiau tenka pripažinti, kad pasitaiko ir autobusų vairuotojų neatidumo, jie nepastebi pėsčiųjų prie perėjų, netinkamai įvertina transporto priemonių persirikiavimą. Įvairius Kelių eismo taisyklių pažeidimus, taip pat staigius stabdymus dalis vairuotojų bando pateisinti „įtemptais“ tvarkaraščiais. Tvarkaraščius nuolat stebime, ir jeigu matome, kad didelė dalis vairuotojų nespėja, juos keičiame“, – aiškino įstaigos vadovas.
Gintaras Neniškis. Vytauto Liaudanskio nuotr.
Jeigu dėl neobjektyvių priežasčių į stotelę vairuotojas pavėlavo daugiau negu tris minutes arba atvyko per anksti, KKT taiko nuobaudas vežimo paslaugų bendrovei.
„Už kiekvieną pavėlavimą skiria baudą, kuri mums kainuoja apie 20 eurų, ši suma išskaičiuojama iš vairuotojo užmokesčio, jeigu jis dėl savo kaltės maršruto metu išvyko anksčiau arba pavėlavo. Tas maršrutas vairuotojui nėra apmokamas, o pavėluoti užtenka vieną kartą“, – paaiškino įmonės „Pajūrio autobusai“ vadovas Leonas Šiaulys.
L. Šiaulys teigė, kad vairuotojai gali vėluoti ir dėl kitų priežasčių, pavyzdžiui, piko metu, dėl avarijų ar kitų aplinkybių, tokiu atveju yra atsižvelgiama į situaciją ir nuobaudos netaikomos.
Naujausi komentarai