Kelionė į Tilžę – su nuotykiais

Naują traukinių maršrutą Klaipėda–Tilžė išbandę lietuviai džiaugėsi galimybe aplankyti už Nemuno esantį miestą, tačiau nusiminė nespėję ne tik jo apžiūrėti, bet ir nusipirkti lauktuvių. Rusų pasieniečių atliekama patikra truko beveik visą laiką, kiek jo turėjo traukinio keleiviai.

Dauguma – iki Šilutės

Sausio 5 ir 7 d. minėtu maršrutu vyko bandomieji reisai. Kaip patikino bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" Komunikacijos departamento vyriausioji specialistė Novilė Aleksejevaitė, šis reisas skirtas išbandyti infrastruktūros pajėgumą. Įvertinus rezultatus, ketinama spręsti, ar verta šiuo maršrutu važiuoti reguliariai.

Praėjusį savaitgalį dviem reisais traukinys pervežė 190 keleivių, daugiau nei pusė jų riedėjo maršrutu Tilžė–Šilutė–Klaipėda.

Klaipėdietis Algirdas Guzauskas prisiminė turintis Rusijos vizą, galiojančią iki kovo pradžios, tad nusprendė su draugais nuvažiuoti traukiniu į lietuvių Tilže vadinamą miestą Kaliningrado srityje.

Traukinio palydovas užsiminė, kad sekmadienį į Sovetską traukiniu riedėjo triskart daugiau keleivių nei penktadienį.

A.Guzauskas įsitikinęs, kad norinčiųjų papramogauti keliaujant traukiniu būtų buvę kur kas daugiau, jeigu informacija internetinėje erdvėje apie naują maršrutą būtų buvusi pateikta ir rusų kalba.

Mieste – tik 20 minučių

Beje, klaipėdietis atkreipė dėmesį, kad didesnė keleivių dalis traukiniu iš uostamiesčio važiavo tik iki Šilutės, o vakare tuo pačiu traukiniu grįžo atgal.

O kur žadėtas laikas ekskursijai po miestą?

"Mums labai patiko patogūs ir gražūs traukinio vagonai, mėgavomės puikiu aptarnavimu ir pasigailėjome, kad traukinys nevažiuoja iki Kaliningrado. Informacijoje buvo teigiama, kad atgal į Klaipėdą traukinys išvažiuos po dviejų valandų. Tikėjomės, kad tiek laiko apžiūrėti įdomiausius nedidelio miesto objektus mums užteks, – pasakojo A.Guzauskas. – Bet traukinys Pagėgiuose stovėjo 40 min. Dar 20 min. užtruko, kol pasiekėme Sovetską. Čia laukė apie 20 pasieniečių, muitininkų ir kitų tarnybų pareigūnų. Patikra užtruko. Kai jie baigė darbą ir mes galėjome išlipti iš traukinio, iki jo išvykimo buvo likę 20 minučių. Svarstėme, ką daryti: bėgti į artimiausią parduotuvę ieškoti bent kokių lauktuvių ar nebelipti laukan ir laukti išvykimo. O kur žadėtas laikas ekskursijai po miestą?"

Klaipėdietis vis dėlto suspėjo nusipirkti saldainių artimiausioje parduotuvėje.

Taip už Nemuno esantį miestą panorę apžiūrėti keleiviai liko it musę kandę.

Nustebino kainų skirtumas

Žmonėms kilo ir nemažai klausimų. Pirmiausia iš traukinio Sovetske išlipusį keleivį kažkodėl nufotografavo uniformuotas pareigūnas. Kodėl taip elgtasi, neaišku.

Būta keistenybių ir Lietuvos pusėje. Klaipėdietis Vytautas Lupeika riedėjo iki Šilutės, o, sutikęs bičiulį A.Guzauską, nusprendė važiuoti iki Pagėgių, bet traukinio palydovai paaiškino neturintys galimybės parduoti bilieto iki paskutinės Lietuvoje maršruto stotelės. Jie leido vyrui važiuoti be bilieto.

Pagėgiuose V.Lupeika išlipo iš traukinio, bet staiga pasieniečiai paėmė jį už parankių ir įlaipino atgal. Tik tada pradėjo su keleiviu kalbą, patikrino jo dokumentus ir leido išlipti.

Grįžtant V.Lupeika vėl buvo priverstas iki Šilutės važiuoti be bilieto. Kadangi vyras yra tremtinys ir pensininkas, už kelionę namo jis sumokėjo viso labo 1,75 euro.

Susirinko pažiūrėti traukinio

Nesuvokiama, kaip suformuotos kainos: bilietas iš Klaipėdos į Sovetską kainavo 15 eurų, o iš Klaipėdos į Šilutę – tik 3,5 euro. Gali būti, kad kainų skirtumas susidaro dėl skirtingų dviejų valstybių infrastruktūros mokesčių.

Šilutės geležinkelio stotyje būta ne tik norinčiųjų keliauti. Žmonės susirinko pažiūrėti seniai čia neužsukančio keleivinio traukinio, juolab kad šį kartą jis buvo labai gražus ir daugeliui dar nematytas.

Panašu, kad bandomasis reisas išryškino nesklandumų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Tomas

Tomas portretas
Traukinys važiuojantis kilpomis ir persėdimais nuo Klaipėdos iki Karaliaučiaus apie 220 km niekada nebus populiarus jei yra tiesioginis to pačio 130km autobuso maršrutas per Nidą.. Beje keliaujančių juo vienas kitas.

Anonimas

Anonimas portretas
Tik lietuviai gali padaryti tokia durnyste. Dieve, Dieve ir kokie debilai visa tai suorganizavo. NERIMTA. Jeigu jau paleisti traukinuka tai tik iki Kaliningrado (Kunigsgarba). Tada apsimoka. Del to reikia tartis su Rusija, o ne tampytis kaip vafliuotam kandonui.

Arenijus

Arenijus portretas
Teko matyti tuos šito šaršalo autorius ir klausytis, kaip jau vos tik pajudėję iš Klaipėdos ruošia straipsnį. Koks tikslas kaltinti Lietuvos geležinkelius, nors kaltas pačių neapsiskaitymas?
VISI KOMENTARAI 11

Galerijos

Daugiau straipsnių