Pereiti į pagrindinį turinį

„Facebook” naudojimas nedaro tiesioginės įtakos studentų pažymiams

2011-10-18 13:00
„Facebook” naudojimas nedaro tiesioginės įtakos studentų pažymiams
„Facebook” naudojimas nedaro tiesioginės įtakos studentų pažymiams / technoshf.blogspot.com iliustr.

Dažnai tarp vyresnės kartos žmonių pasigirsta nuomonė, kad mokiniai nesimoko dėl to, kad visą laiką praleidžia prie kompiuterio, o ypač socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip „Facebook“. Galima būtų tokią pat prielaidą daryti ir studentams. Pensilvanijos universiteto darbuotojai atliko tyrimą savo studentų tarpe ir pabandė patvirtinti arba paneigti šią hipotezę.

Buvo apklausta 1839 koledžo studentai, ir vidutiniškai „Facebook“ tinkle praleidžiamas laikas pasirodė gana didelis – 106 minutės per dieną. Tačiau bandant rasti sąsają su studento gaunamais įvertinimais, dėsningumo įžvelgti nepavyko: jeigu „Facebooke“ buvo praleidžiama daugiau laiko, tai tikrai nereikšdavo automatiškai blogesnių pažymių. 

Matematiškai vertinant, papildomos 93 minutės per dieną vidutinį studento pažymį mažindavo 0,12 balo, kas yra tikrai nedaug.

Tyrimo autorius, profesorius Reynol Junco, teigia, kad „naudojimasis „Facebook” negali turėti tiesioginių pasėkmių akademiniams rezultatams. Kad pažymiai stipriai suprastėtų, turėtumėte socialiniuose tinkluose praleisti beprotiškai daug laiko. Be abejo, viskas priklauso ir nuo to, kaip naudoji socialinius tinklus ir ką ten veiki“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų